וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 דברים שקים קרדשיאן אמרה על הישבן שלה

וואלה! סלבס

21.10.2018 / 0:15

מלכת הריאליטי-טראש שחוגגת את יום הולדתה היום, מפורסמת בזכות שלל דברים אך בראש ובראשונה - בגלל הישבן שכל כך מזוהה עם קים קרדשיאן. תאהבו או תשנאו אותו, וואלה! סלבס אספה כמה ציטוטים מרגשים שלה, על אחד מאיברי הגוף המתועדים בעולם

קים קרדשיאן שובבה (אינסטגרם)

היום, ביום הזה ממש לפני 38 שנים, נולדה אי שם בקליפורניה הרחוקה קימברלי נואל קרדשיאן, או מי שלימים תזהו בתור קים קרדשיאן-ווסט, דוכסית תכניות הריאליטי, רוזנת הטראש, אלילת הטיפוח, קיסרית האינסטוש, הביץ' לשעבר של פריס, וכן בראש ובראשונה, מלכת הישבנים העולמית הבלתי מעורערת. ככה זה כשאיבר מאוד מסוים בגוף שלה הולך לפניה, כלומר, מאחוריה בגאווה, כשחושבים על קים, חושבים גם על האחוריים המפורסמים, שהם אחד מחלקי האנטומיה האנושית המתועדים ביותר בהיסטוריה.

כבר למעלה מעשור שהוליווד ובעקבותיה העולם כולו, עוקבים באדיקות אחרי עלילות חייה של קימי, שהחלה כמיני-כוכבת טראש, שנחשפה בעיקר בזכות קלטת סקס בכיכובה והפכה את עצמה לאשת עסקים ומעצמת טיפוח, אופנה וסטייל. נכון שבדרך נישאה, התגרשה מהר מדי, נישאה לקניה ווסט, רבה והשלימה עם בני משפחה שונים על המסך של תכנית הריאליטי המשפחתית, הביאה לעולם שלושה ילדים, הצטלמה, התפשטה, תיעדה ותיעדה עוד קצת, אבל בסופו של דבר, הכל התחיל מישבן אחד מאוד מדובר!

קים קרדשיאן. איסטגרם, צילום מסך
אכן, סיבה למסיבה. קים קרדשיאן והישבן/צילום מסך, איסטגרם
קים קרדשיאן בים. splash
הנכס הבולט ביותר שלה, לא? קרדשיאן/splash

אחלו לקים קרדשיאן מזל טוב גם באינסטגרם

לכבוד האירועים, וואלה! סלבס אספה עבורכם 11 ציטוטים שאמרה קימי בכבודה ובעצמה על הישבן שהפך לאובססיה גלובלית, כאלה שמביעים אהבה, מעט הומור בנוסח קרדשיאן, ואפילו חוסר ביטחון לגבי האיבר המרגש בגופה. מה היא אומרת? סמכו עם קים קרדשיאן שלא תחסוך מכם כלום. מזל טוב, מגה-סטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully