וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבן הזהב: כמה כסף שווה כל אחת מבנות משפחת קרדשיאן?

וואלה! סלבס

12.7.2018 / 11:59

לא מבינים איך משפחת ראילטי אחת הפכה לביזנס של מיליארדי דולרים? העולם כבר גילה שקיילי ג'נר הפכה לביליונרית הצעירה בעולם, אבל הנה פירוט השווי הכספי של קים קרדשיאן, קנדל ושאר חברי הפמילייה הטראשית. וואלה! סלבס נובורישית

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

חובבי משפחת קרדשיאן אולי לא נדהמו לגלות אתמול
(ד') שאת שער מגזין העסקים הנחשב "פורבס" מעטרת קיילי ג'נר, בת ה-20, שהפכה לאחרונה לאמא ומנהלת כבר כמה שנים מותג קוסמטיקה מצליח משלה, כזה ששווה מאות מיליוני דולרים. עם זאת, שאר אנשי העולם העסקי, אולי פערו את העיניים בהפתעה, שגילו שפועלה של הצעירה שווה לא פחות מ-900 מיליון דולר.

לכן, על מנת שלא תופתעו בפעם הבאה שמישהו יפטפט אתכם על הכסף של משפחת הריאליטי-טראש, וואלה! סלבס בדקה, חקרה וגילתה מהו השווי המוערך כל אחד מבני משפחת קרדשיאן-ג'נר.


רכלו על הכסף של הקרדשיאנ'ז גם בפייסבוק

קיילי ג'נר | 900 מיליון דולר

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
שפתיים של מיליארדרית. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, המגזין העסקי לא רק הכתיר את העסק הפרטי של קיילי ג'נר , זה שבו היא משמשת כבעלים ומנכ"לית, כחברת קוסמטיקה בשווי 800 מיליון דולר, אלא הוסיף לכך את הדינרוס שהיא עושה מתכניות הטלוויזיה שלה, הקמפיינים הפרסומיים ושיתופי פעולה שהוסיפו לה לפחות עוד 100 מיליון. בכך, ג'נר עקפה את מארק צוקרברג וזכתה בטייטל "המיליארדרית הצעירה בעולם".

משפחת בתחת

איזה סרט סקס של קרדשיאן הכי זעזע אתכם?

לכתבה המלאה

קים קרדשיאן | 350 מיליוו דולר

גיף קים קרדשיאן עם כסף. Giphy
התחילה ככובת של קלטת לוהטת. קים קרדשיאן/Giphy

לא חשבתם שאחותה הגדולה של קיילי ומי שהתחילה את כל בלאגן הקרדשיאנ'ז, קים קרדשיאן, לא עושה הרבה כסף בעצמה? כי שוויה של הגברת והישבן הוא לא פחות מ-350 מיליון דולר. לא רע, בהתחשב בעובדה שגם היא בעלים של קו קוסמטיקה ומגלגלת עשרות מיליונים נוספים בכל שנה שחולפת.

קייטלין ג'נר | 100 מיליון דולר

קייטלין ג'נר. GettyImages
מהפך ששווה מיליונים. קייטלין ג'נר/GettyImages

מי שתפקדה בתור האב החורג של הקרדשיאן, עד שיצאה מהארון כאישה וסוג-של-התנתקה משאר הפמילייה, שווה לא פחות מאשר 100 מיליון דולר - אותם הרוויחה קייטלין ג'נר בעיקר בזכות סדרת הריאליטי על חייה כגברת, כמו גם על סיבוב ההרצאות שלה, שיתופי פעולה מסחריים ועברה כאתלט אולימפי.

קריס ג'נר | 60 מיליון דולר

קריס ג'נר. splash
המאמא ששולטת בכל. קריס ג'נר/splash

קריס ג'נר היא אולי האמא של כל התופעה המתרחבת שקרויה קרדשיאנ'ז, אבל גם הסוכנת האישית של כל אחת ואחד מילדיה המפורסמים. מה שאומר, שהיא לא רק מרוויחה אחוזים מכל ההכנסות של קורטני, קנדל והשאר, אלא שווה בעצמה 60 מיליון דולר. את הכסף, היא עושה גם בעצמה כפרזנטורית כמו פנדי - מותג אופנת העל שלו דגמנה לאחרונה.

קלואי וקורטני קרדשיאן | 40 מיליון ו-35 מיליון בהתאמה

קלואי + קורטני קרדשיאן. ספלאש
אחיות או לא להיות. קלואי וקורטני קרדשיאן/ספלאש

ומה עם שאר האחיות? לקלואי קרדשיאן יש קו ביגוד משלה ותכניות שהיא מנחה שהביאו אותה לרווחים של כ-40 מיליון דולר, בעוד שקורטני קרדשיאן, שעובדת בימים אלה על מותג קוסמטי משלה, גרפה לא פחות מ-35 מיליון דולר.

קנדל ג'נר | 18 מיליון דולר

קנדל ג'נר שבוע האופנה גברים מילאנו ורסצ'ה. AP
יפהפייה על המסלול. קנדל ג'נר/AP

האחות המדגמנת של המשפחה, קנדל ג'נר, עשתה בזכות "העיניים היפות שלה" לא פחות מ-18 מיליון דולר. זאת, בזכות קמפיינים ותצוגות אופנה לכמה מהשמות הגדולים ביותר בענף הפאשן, שהציב אותה במקום השלישי ברשימת הדוגמניות הרווחיות של התעשייה הנוצצת.

רוב קרדשיאן | 10 מיליון דולר

רוב קרדשיאן. ספלאש
עשה כסף מגרביים. רוב קרדשיאן/ספלאש

זוכרים שיש גם אח במשפחה? למרות שרוב קרדשיאן הנמיך פרופיל בשנים האחרונות, הגבר היחיד שנושא את שם המשפחה המפורסם עדיין שווה לא פחות מ-10 מיליון דולר, בזכות קו האקססוריז לגברים שלו (גרבים, תחתונים ושטויות אחרות) כמו גם מהופעה בכמה מפרקי הריאליטי. שווה להיות קרדשיאן.


וואלה! סלבס שווה פחות או יותר אסימון. זה הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully