וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקניה ווסט מאיימים על שומר הראש: שתוק או שתחטוף תביעת מיליונים!

1.6.2020 / 12:01

מלכת הריאליטי והראפר הבעייתי שנשוי לה ממש לא אוהבים שמקורבים לשעבר חושפים את הסודות שלהם - כך שאחרי ששומר ראשו לשעבר של קניה ווסט חשף פרטים מביכים על העבודה לצדו, קים קרדשיאן הוציאה התראה לפני תביעת ענק. וואלה! סלבס יורה לכל הכיוונים

ניר פקין

מתברר שלא כל כך בעייתי לעלות על העצבים של קים קרדשיאן וקניה ווסט - בכל זאת, מלכת הריאליטי העולמית הולכת מכות עם אחותה מול המצלמות, בעוד שהוא צריך להימנע מהופעה על המסך בשידור חי על מנת שלא לפלוט שטויות... ואחרי כל זה, מפריע להם ששומר הראש ששכרו לפני כמה שנים מפטפט וחושף מידע על העבודה לצדו של הראפר, שקימי וקניה לא שמחים שהעולם יודע. נו, מילא.

רכלו על האיומים של קים וקניה באינסטוש

קים קרדשיאן מיאמי קניה ווסט. ספלאש
לא כיף איתם? קניה ווסט עם קים קרדשיאן/ספלאש

בהוליווד מדווחים כי קרדשיאן את ווסט שלחו התראה לפני תביעת ענק לשומר הראש האישי סטיב סטנוליס, מי ששימש בתור המאבטח של השניים אי שם בשנת 2016. זאת, אחרי שלטענתם הוא התארח לאחרונה בפודקאסט שבו לדבריהם "סיפר שקרים והעלה טענות כוזבות ומשמיצות" על העבודה לצד הפאוור קאפל, תוך כדי שהוא כנראה מפר את הסכם הסודיות שעליו חתם לפני שהתחיל לעבוד בשמירה עבורם.

עוד בוואלה!

מביך, קניה מושך את קים קרדשיאן מול הצלמים באפטר פארטי של האוסקר

לכתבה המלאה

בין הדברים שסטנוליס (שהוא שוטר ניו יורקי לשעבר) סיפר בפומבי בראיון, כדי לקדם את הקריירה החדשה שלו כבמאי ושחקן, היו שקניה היה הכוכב הכי "נזקק" ו"מצוברח" שאי פעם שכר את שירותיו כמאבטח ושבגלל זה שנא לעבוד איתו. עוד גילה שווסט דרש ממנו לעמוד כ"חוקים מגוחכים", כמו ללחוץ עבורו על הכפתורים במעליות, לצעוד במרחק של לפחות 10 צעדים מאחוריו כשהיו ברחוב או שבכל פעם שחסם את צלמי הפפראצי מלתעד את קניה, הראפר היה מתעצבן וצועק עליו. רגע, התפקיד שלו הוא לא לשמור עליך?

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
"מאמי, תירגע!"/GettyImages

בעוד שהקרדשיאנ'ז כבר איימו לתבוע את שומר הראש לשעבר כבר בשנת 2016, אז דרשו ממנו בעיקר התנצלות פומבית, הפעם טוענים עורכי הדין של המשפחה כי אם לא יפסיק את "מסע ההשמצות" שלו לדבריהם, קימי וייזי יגררו אותו בבית המשפט, שם יידרשו סכום של לפחות 10 מיליון דולר (!) על פגיעה בשמם הטוב.

בתגובה, עורכי דינו של המאבטח במיל', טוענים שקים וקניה מתנהגים כמו "בריונים, אחרי שכבר הובהר בעבר עד כמה סטיב מכבד את קניה. כדי לקדם את הסרט החדש שלו, הועלו סיפורים שכבר נשמעו בעבר, כך שהכסף שישלמו לעורכי דין יכול ללכת למטרות טובות יותר בחברה היום". אוקיי.


וואלה! סלבס מתכננת תביעה נגד הבעלים של המכולת בכל פעם שנגמר קרטיב השוקו-שוקו החביב עליה. זאת היא שמסיימת את המלאי.

קניה ווסט. splash
בעייתי? קניה/splash
קים קרדשיאן יום הולדת לארסה פיפן. splash
מאובטחת. קים/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
יתבעו או שפחות? קים קרדשיאן וקניה ווסט/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully