וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט: "הייתי מז*** את כל האחיות של קים קרדשיאן"

וואלה! סלבס

12.8.2018 / 13:24

אחרי שחגג עם כל שבט קרדשיאן את העובדה שהבייבי קיילי ג'נר הגיעה לגיל 21, קניה ווסט פשוט לא התאפק והחליט לשיר על הפנטזיות המיניות המעניינות שלו. למשל, להיכנס למיטה עם כל האחיות של אשתו, קים קרדשיאן. וואלה! סלבס אקסטזי

מסיבת יום ההולדת ה-21 של קיילי ג'נר/(אינסטגרם)

מתברר שסוף השבוע האחרון של משפחת קרדשיאן כלל כמה רגעים של פורענות, או לפחות כמה כאלה שגרמו לבעלה של מלכת הישבנים הבלתי מעורערת, קים קרדשיאן - הראפר קניה ווסט - לשיר על הפנטזיה האפלה והקינקית ביותר שלו: לשכב עם כל ארבעת אחיותיה של רעייתו, כוכבות ריאליטי-טראש גדולות לפחות כמותה. הלם? לא ממש, בהתחשב בעובדה שסיפר על הרגלי צריכת הפורנו שלו, שר על סמי הזיה והכל רגע אחרי שחגג עם המשפחה המורחבת את העובדה הבייבי, קיילי ג'נר, הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, 21.


רכלו על הווידוי המפתיע של קניה בפייסבוק

קיילי ג'נר, קים קרדשיאן. צילום מסך
לא אמרת שאחותך יפה ממך וכו'. קריס ג'נר, קורטני קרדשיאן, קנדל, קיילי, קים וקלואי/צילום מסך

קצת סדר, בבקשה: מיסטר ווסט, הגיע ביום חמישי האחרון להרים לקיילי, חצי שנה אחרי שהפכה לאמא לבייבי סטורמי - שציינה את יום הולדתה ה-21 בשמחה, ששון והמון מחשופים יחד עם כל משפחה. לא רק אמא קריס ג'נר הגיעה לאירוע, אלא גם אמא קייטלין ג'נר (ששמרה על דיסטנס מכולם בשנה אחרונה), כשאיתן בילו גם האחיות קורטני קרדשיאן (כולל האקס, סקוט דיסיק), קלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר, וכמובן קים וקניה.

בין כוסות פלסטיק לשתיית אלכוהול שנצבעו במיוחד על פי מצבו הרומנטי של כל אורח, עוגת קומות שכללה בובות ברבי, לציור קיר ענק של כל מי שקשור לחייה של אשפית האיפור הצעירה (מיליארדרית, זוכרים?) - בילו גם בן הזוג ואבי בתה של קיילי, טראוויס סקוט, בלה חדיד עם דה וויקנד, קארה דלווין, פרנץ' מונטנה וכריס בראון. פאן? כי נדמה שקניה הרים במיוחד.

עוד באותו נושא

יום הולדת שמח? נורת' משתוללת בידיים של קניה ווסט

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
היי בנטורל? קים קרדשיאן עם קניה ווסט/splash

איך, כמה ומה עשה בעלה של קימי? סמים מסוג אקסטזי, או לפחות על כך הוא שר בקטע חדש ששחרר לרשת במפתיע יום אחר כך - שנקרא, כמה מפתיע, "XTCY". בין האמרות שהראפר מוציא מפיו, גם "יש לך מחשבות חולניות? לי יש יותר. יש לך גיסה שהיית מז***? לי יש ארבע מהן! אלוהים, אלה האחיות שלך". קסם, שממשיך במשפטים כמו "אנחנו צריכים ג'קוזי גדול יותר... חשבתי על כל זה כשהייתי בהשפעת אקסטזי... יש לך סמארטפון, אבל ישבן לא נורמלי".

רגע, זה עוד לפני הראיון שהעניק בסוף השבוע בתכנית של ג'ימי קימל, שם אמר שלא משנה שיש לו שתי בנות קטנות (נורת' ושיקגו, אתכן הסליחה), הוא פשוט לא יכול להפסיק ולא מעוניין שלא לצרוך סרטי פורנו מפעם לפעם. מסוג מסוים? שחורים על לבנים, אם אפשר. עונג.


וואלה! סלבס לא מפנטזת על אף אחד מלבד השליח מהמאפייה. בעיקר בגלל העוגות שלו.

השיר החדש של קניה ווסט? כמו כאב ראש על כדורים אסורים:

קיילי ג'נר. ספלאש
זו המסיבה שלה! קיילי ג'נר מגיעה לחגוג/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully