וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם ממש דומים! האם שומר הראש הלוהט של קיילי ג'נר הוא גם אבי בתה?

וואלה! סלבס

9.5.2018 / 8:46

מעריצי הקרדשיאנ'ז המומים מהדמיון המפתיע בין בתה של קיילי ג'נר, סטורמי, לשומר הראש ההורס של אמא - וכבר הפיצו ספקולציות שהוא אביה האמיתי. וואלה! סלבס דורשת בדיקת אבהות

HollywoodLife

שומר הראש של קיילי ג'נר פשוט הורס את הבריאות! אחרי שהוצאנו את זה מהסיסטם, נעבור לעניין הבא והלגמרי שולי הזה: שמועה זדונית טוענת שהוא למעשה אביה האמיתי של בתה, סטורמי - והמעריצים אפילו השוו תמונות של השניים כדי להוכיח לעצמם ולכל הספקנים. תנו לנו שניה לנגב את הריר מהמסך ולמצוא את ההבדלים.

מעריצי משפחת קרדשיאן כבר שנים בקראש על שומר הראש הלוהט של קיילי, טים צ'ונג, שבניגוד לעמיתיו לא ממש מצליח להיבלע ברקע תמונות הפפראצי של המשפחה הכי מסוקרת בעולם. צ'ונג, שלמעשה ליווה את כל בני המשפחה בתקופות שונות, הצליח איכשהו להישאר מתחת לראדר שלנו - עד היום. אחד המעריצים שיתף ברשת את התיאוריה שלו, לפיה צ'ונג הוא אביה האמיתי של סטורמי בת השלושה חודשים - ושעות אחרי זה כל הרשת כבר דיברה על זה.

קיילי ג'נר לצד שומר הראש טים צ'ונג. splash
קיילי ג'נר לצד שומר הראש ההורס שלה טים צ'ונג/splash

עוד בנושא:

נכון, הראפר טראוויס סקוט רשום כאביה החוקי של התינוקת, אבל זה לא מנע מהמעריצים להיסחף עם השמועות ולשתף תמונות של צ'ונג לצד הקטנה כדי לספק "הוכחות". "למה סטורמי נראית כמו שומר הראש של קיילי?", הרהרה אחת. מלבד היותו שומר ראש מסוקס, צ'ונג הוא גם שוטר ודוגמן במשרה חלקית המתחזק עמוד אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים.

לדברי "הוליווד לייף", קיילי וטראוויס לא התרגשו מהשמועות ו"אפילו לא הקדישו לזה מחשבה נוספת" כך נכתב. אמש שיתפה קיילי תמונות שלהם צמודים במט גאלה ובשבוע שעבר תמונות רומנטיות שלהם באיי טרקס וקייקוס. וואלה! סלבס תשמח לבדוק עם צ'ונג את עניין האבהות לעומק מחר בערב אצלה בדירה - שם היא תשב לבד בחושך.

קיילי ג'נר לצד שומר הראש טים צ'ונג. splash
שומר הראש של קיילי ג'נר הוא אב בתה סטורמי?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully