וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? האקסית של קרדשיאן בהריון מראפר בן 18

וואלה! סלבס

1.5.2018 / 14:47

הרכלנים בהוליווד טוענים שבלאק צ'יינה - אם בתו של רוב קרדשיאן - לא רק מנהלת מערכת יחסים עם ראפר שעוד לא מלאו לו 20, אלא כבר מצפה לילד ממנו. הסיבה? "אני לא משתמש בקונדומים", מסביר הראפר. וואלה! סלבס חינוך מיני

צילום מסך

מתברר שהגבר היחיד שנושא את שם המשפחה המפורסם קרדשיאן - רוב קרדשיאן, אחיהן של קים, קלואי וכל השאר - לא עשה את הבחירה הכי נבונה בעולם כשהחליט להתארס ואז הכניס להריון את מי שאהב בזמנו, בלאק צ'יינה. לא כי הגברת היא חשפנית לשעבר, לא בגלל שיש לה ילד משותף עם ראפר (שבאותה התקופה בכלל היה בן הזוג של אחותו קיילי ג'נר), לא בגלל שבגדה בו ועזבה אותו אחרי הולדת בתם המשותפת, דרים רנה קרדשיאן, אלא בגלל שנדמה שגם היא לא מקבלת המון החלטות נבונות.

בהוליווד, מדווחים כי צ'יינה, אושיית ריאליטי-טראש שקשרה את גורלה בזה של הקרדשיאנ'ז לנצח, מטפחת ברחמה הריון נוסף, שלישי במספר עבורה. הטוויסט: אבי הילד, אם הדיווח יתברר כנכון, הוא בן הזוג הנוכחי שלה, ראפר אמריקאי בן 18 (!) העונה לשם YBN Almighty Jay, או סתם ג'יי עבורכם.


רכלו על ההריון החדש של בלאק צ'יינה בפייסבוק

בלאק צ'יינה, YBN Almighty Jay. splash
בשעה טובה. כנראה. בלאק צ'יינה עם בן הזוג הראפר/splash

על פי הפרסום של "פייג' 6", לא רק שהראפר (שמבלה עם צ'יינה בת ה-29 כמה חודשים) הציע לגברת נישואים בפוסט אינסטגרם לפני כחודש - אלא שהם כבר מצפים לילד משותף. הסיבה, כך עולה מראיון שנערך עם המוזיקאי הצעיר, היא ש"אני לא משתמש בקונדומים... לא הייתי רוצה לז*** כ*** שאני לא רוצה להכניס להריון". לדבריו של ג'יי, אם אהובתו אכן הריונית, הם לא רק יביאו את התינוק לעולם, אלא "אני אשמור עליו כמו 'הו, אבאל'ה אני אוהב אותך', אני מת על התחת שלה". הבנתם? קלאסה.

בעוד שדובר מטעמה של צ'יינה סירב להגיב לדברים, אפשר להניח שיש אמת בדברים. בכל זאת, מאז שהעולם הכיר אותה כבת הזוג של הקרדשיאן, צרחה עליו במסגרת הריאליטי, נפרדה ממנו תוך כדי גידול שני ילדים משני אבות שונים, כיכבה בסרטון סקס מביך שדלף לרשת, תבעה את משפחת הריאליטי וספגה תביעת נגד ותועדה מכה אמא בגן שעשועים. בקטנה.


וואלה! סלבס לא בהריון, אלא אם רוח הקודש עשתה זאת שוב.

מבוכה במשפחת קרדשיאן

סרט סקס חדש דלף לרשת

לכתבה המלאה
בלאק צ'יינה. GettyImages
קלאס? אין המון. בלאק צ'יינה/GettyImages
רוב קרדשיאן, בלאק צ'יינה. GettyImages
בתקופה הטובה שלהם. רוב קרדשיאן וצ'יינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully