וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה שלא נגמרת: קים קרדשיאן תסלח לקניה ווסט על מה שעשה?

31.7.2020 / 0:11

שבועיים של הצהרות והאשמות מכיוונו של קניה ווסט, הרבה דמעות של קים קרדשיאן ומאות כותרות צהובות בעולם - הובילו את מערכת היחסים של מלכת הריאלטי והראפר השערורייתי לנקודה שבה עליהם לקבל החלטה. וואלה! סלבס רוצה לדעת מה אתם חושבים, השניים באמת יפרדו? בחרו

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

כבר נמאס לכם לשמוע על הפאוור קאפל שהוא כנראה הכי משוגע בתעשיית הבידור, קים קרדשיאן וקניה ווסט? אין מה לעשות, ככה זה כשאת מלכת ריאליטי, אתה ראפר מוטרף, הילדים שלכם מתועדים לסדרת ריאליטי ומיליוני אנשים מכירים את השם שלכם סביב העולם - כשקורים דברים מסעירים בקשר הרומנטי שלכם, ההדים נשמעים מכל מקום, מכל פינה, בכל שיר או סצנה מצולמת.

נשמע ציורי? ךא ברור אם ככה חשה קימי כשגילתה שקניה דיבר בפומבי ואל מול המצלמות על המחשבות שלהם לא לשמור על ההריון, שבסיומו נולדה בתם הבכורה נורת' ווסט. או כשהוא צייץ האשמות נגדה ונגד אמה, קריס ג'נר, רק כי "מקורבים" הליפו לתקשורת שהוא נמצא במהלך אירוע נפשי קשה, כיוון שהוא סובל מהפרעה דו-קוטבית, אבל מסרב לקבל טיפול. או כשסוף סף נפגשו, אז לא הצליחה לעצור את הדמעות גם כשצלמי הפפראצי היו בסביבה.

רכלו על קים וקניה באינסטגרם

האם ההורים של נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט עומדים בפני פרידה רומנטית, שתסתכם בגירושים של ממש? עוד לא ברור מה התכנית של קרדשיאן או של ווסט, אבל השמועות על עורכי דין לענייני גירושים שנכנסו לתמונה לא מעודד במיחד. ובכל זאת, וואלה! סלבס רוצה לדעת מה אתם מעריצים חושבים, הקשר יחזיק מעמד או דועך (לא) לאיטו? אתם בוחרים.

קים קרדשיאן וקניה ווסט. Giphy
תמונות מחיי הנישואים. קים קרדשיאן וקניה ווסט/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully