וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט תוקף את אשתו: "קים קרדשיאן ניסתה לכלוא אותי עם רופא"

21.7.2020 / 11:01

הנישואים של הראפר ומלכת הריאליטי הגיעו לסופם? אחרי כינוס הבחירות שבו קניה ווסט סיפר שהוא וקים קרדשיאן שקלו לסיים את ההריון עם בתם הבכורה - הוא צייץ בפומבי נגד אשתו, בטענה שרצתה לכלוא אותו ויצא בחריפות נגד אמה, קריס ג'נר. וואלה! סלבס ציפור הנפש

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

העולם אולי התרגל לכך שבכל יום נתון עלול לצוץ סיפור מזעזע חדש מכיוונה של משפחת קרדשיאן - זאת מהריאליטי המדובר ביותר על הגלובוס - אבל נדמה שאפילו קים קרדשיאן לא הייתה מוכנה למתקפה הפומבית החריפה מכיוונו של בעלה המוזיקאי, קניה ווסט.

הראפר טען בסדרת ציוצים בטוויטר שרעייתו ניסתה "לכלוא אותו עם רופא", תוך כדי שגם אמה המדוברת קריס ג'נר משתפת פעולה. הכל קורה כשברקע טענות שבתקופה האחרונה הוא בהתקף שקשור להפרעה הנפשית שממנה סובל.

רכלו על הציוצים המזעזעים של קניה באינסטגרם

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
הפעם הטענות מכוונות נגדה. קים קרדשיאן עם קניה ווסט/GettyImages

לא מדובר בעוד פרק של הקרדשיאנ'ז, כי אם בדברים שעלולים להוביל לפרידה של מלכת הריאליטי מבעלה ואבי ארבעת ילדיה - שהחליט שהוא מתמודד לנשיאות ארצות הברית, יצא בסדרת הצהרות משונות ורק יום קודם לכן חשף בבכי כי הוא וקים שקלו לעבור הפלה ב-2012, כשגילו על ההריון עם בתם הבכורה, נורת' ווסט.

אחרי דיווחים שבמשפחת קרדשיאן "נואשים לכך שווסט יקבל טיפול נפשי כיוון שהוא תוך כדי התפרצות של הפרעה דו-קוטבית חמורה" - קניה בן ה-43 פרסם ברשת שורה של האשמות, בעיקר נגד אשתו ואמה. "קים ניסה לטוס לחווה שלנו בוויומינג עם רופא כדי לנעול אותי כמו בסרט 'תברח', כי בכיתי כשדיברתי על הצלת חיי הבת שלי אתמול", טען בציוץ שמחק מאז.

עוד בוואלה!

מביך, קניה מושך את קים קרדשיאן מול הצלמים באפטר פארטי של האוסקר

לכתבה המלאה

אז הוסיף שג'נר, מי שמנהלת את האימפריה המשפחתית כבר שנים ארוכות והפכה את כל ילדיה לכוכבים עשירים, מתעלמת ממנו, פרסם צילום של סמסים ששלח בבקשה שתיצור איתו קשר וטען שהיא זו שעומדת מאחורי החלטות מפוקפקות בקריירה של קים - מה שלדבריו לא יעשה כשמדובר בילדיו. "קריס וקים תתקשרו אליי עכשיו", צייץ והוסיף "אני שם את חיי בידי אלוהים כדי שאמא של נורת' לעולם לא תצלם אותה ל'פלייבוי'... אני בחווה, בוא לקחת אותי".

ציוצים של קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
"רצתה להגיע עם הרופא". הציוצים של קניה ווסט/צילום מסך, טוויטר
ציוצים של קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
"קריס אל תשחקי איתי". הטענות של ווסט נגד החותנת, קריס ג'נר/צילום מסך, טוויטר

בהמשך, הראפר יצא בטענות גם על השחקן שיה לה-באף, על ידידתו עורכת מגזין האופנה ווג אנה ווינטור (והתנצל בציוץ שאחרי) וטען שמשפחתו צריכה לחיות בחווה הגדולה שרכש לא מזמן במדינת וויומינג ולא בלוס אנג'לס, הרחק ממנו. "אני אוהב את אשתי... זה לא בהחלטת ערוץ !E או NBC יותר", כתב בפומבי בציוצים שכאמור נעלמו מאז.

קים קרדשיאן, קניה ווסט עם ילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
לא המשפחה הממוצעת. קים, קניה והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

ווסט, על פי מקורבים אליו, סובל מהפרעה דו-קוטבית ועוד בעיות נפשיות חמורות בתקופה האחרונה ומדאיג מאוד את בני משפחתו וכן את הקרדשיאנ'ז, שפוחדים שייפגע בעצמו פיזית ותדמיתית. זאת, אחרי שהתמוטט ואושפז בשנת 2016, אחרי שסבל מדיכאון ופרנויה במשך תקופה ארוכה.

בעצרת הבחירות יום קודם לכן, טען שאין לו בעיה אם קים תרצה להיפרד ממנו בגלל שחשף מה עבר עליהם לפני לידת בתם נורת', מה שאכן עלול להוביל בסופו של דבר לפרידה של השניים.


וואלה! סלבס מאחלת לכולם בריאות. מכל הבחינות.

טום פורד שבוע האופנה קריס ג'נר. GettyImages
חמותו אשמה? קריס ג'נר/GettyImages
ציוצים של קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
"לכלוא אותי כמו מנדלה". הציוצים של קניה ווסט/צילום מסך, טוויטר
ציוצים של קניה ווסט. טוויטר, צילום מסך
"הילדים לא ישתתפו ב'פלייבוי'". התמונה שצייץ ווסט/צילום מסך, טוויטר
הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
סובל מהפרעה דו-קוטבית. קניה ווסט/רויטרס
נורת' ווסט, קניה ווסט. splash
דיבר עליה מול העולם. קניה עם הבת, נורת' ווסט/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully