וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן פגשה את קניה ווסט - ולא הצליחה להפסיק לבכות

28.7.2020 / 10:40

שבוע סוער במיוחד של האשמות, ציוצים ודמעות, הגיע אתמול לשיא חדש כאשר קים קרדשיאן טסה לחווה שבה שוהה בעלה, קניה ווסט - בניסיון לגרום לו לקבל סיוע נפשי. רק שאז, הפפראצי תפס את הריאליטי סטאר והראפר בדיון סוער, שכלל המון דמעות. וואלה! סלבס ממחטה

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

כן גירושים, לא גירושים, התמוטטות נפשית והמון שמועות, דבר אחד בטוח כעת: קים קרדשיאן פגשה לראשונה אתמול (שני) את בעלה, קניה ווסט - אחרי ימים שבהם האשים אותה שניסתה לכלוא ולשלוח אותו לטיפול בלי הסכמתו, כינה את אמה "קריס ג'ונג און", גילה שתכננו לעבור הפלה עם בתם הראשונה וייצר כותרת אחרי כותרת צהובה בכלי התקשורת סביב הגלובוס.

מה בדיוק קרה שם? אז זהו, שצלמי הפפראצי תפסו את השניים במהלך דיון סוער ברכב, מה שהוביל לבכי, פרצופים כועסים והמון, המון דמעות.

רכלו על המפגש של קים וקניה באינסטגרם

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
כשעוד ניסו לייצר חזות של זוג מאושר. קים קרדשיאן וקניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
קניה ווסט, קים קרדשיאן וילדיהם. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזאת. קים וקניה עם הילדים נורת', סיינט, שיקגו וסאם ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

אם התנתקתם מהעולם בימים האחרונים, אולי פספסתם את הדרמה החדשה של משפחת הריאליטי-טראש, לה גרם בעלה של קימי, במהלך עצרת תמיכה ב"מירוץ" שלו לנשיאות. אחרי שהראפר צעק באירוע בבכי, החל לצייץ טענות קשות בהן על בגידה של אשתו ואם ארבעת ילדיו, סיפר שהיא מנסה להזיק לו וכן יצא נגד אמה, קריס ג'נר, אותה האשים ב"עליונות לבנה". המילה גירושים, פגישות עם עורכי דין לעניינים משפחתיים, התקף דו-קוטבי וסמסים מאיימים? הדרמה הזאת כללה הכל.

עוד בוואלה!

קניה ווסט: "לא משנה אם קים קרדשיאן תתגרש ממני, היא ילדה את בתי"

לכתבה המלאה

עם זאת, על פי הדיווחים בהוליווד, קרדשיאן בת ה-39 טסה אתמול לחווה שקניה (43) רכש לא מזמן בוויומינג על מנת לפגוש את בעלה לראשונה מאז שהכל השתבש - תוך כדי שהיא מנסה לסייע לו לטפל בהתמוטטות שלטענתה הוא עובר, אך במקביל מסרב לקבל טיפול רפואי מסודר. במהלך המפגש ורגע אחרי שביקרו ברשת מזון מהיר (בכל זאת, רעבים), השניים צולמו על ידי הפפראצי כשהם ספק משוחחים, ספק מתווכחים ברכב, אז קרדשיאן החלה לבכות ופשוט לא הצליחה לעצור את הדמעות.

המפגש של בני הזוג קורה רגע אחרי שווסט שחרר התנצלות פומבית כלפי אשתו, כשפרסם ברשת שהוא"רוצה להתנצל בפני אשתי שחשפתי לציבור נושא שהיה פרטי", כתב קניה בטוויטר, "לא הגנתי עליה כמו שהיא הגנה עליי. לקים אני רוצה להגיד שאני יודע שפגעתי בך. בבקשה תסלחי לי. תודה שתמיד את שם בשבילי".


וואלה! סלבס התנצלה בפני אמא שלה אחרי ששוב סיימה את נייר הטואלט בשירותים ולא החליפה בגליל חדש. סוריייי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully