וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים מודיעה: משפחת קרדשיאן מתפרקת

9.9.2020 / 6:20

שוקינג! אחרי 14 שנים, המשפחה הכי מפורסמת בעולם מפרקת את החבילה ויורדת מהמסך - כך הודיעה הלילה כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, בפוסט מרגש שכתבה למעריצים שלה באינסטגרם. וואלה! סלבס מפורקת

יח"צ - חד פעמי

תעשיית הבידור בשוק, הביצה העולמית בהלם ומיליוני מעריצים יושבים כעת בבית ושואלים "איפה טעינו", זאת לאחר שקים קרדשיאן פרסמה הלילה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה בו היא מבשרת בעצב כי היא ובני משפחתה החליטו לפרק את החבילה ולהביא לסופה של אחת מתכניות הריאליטי הנצפות בעולם "הקרדשיאנ'ס" שהפכה את קים, קורטני, קלואי, קנדל, קיילי ואמא קריס לנשים המשפיעות והעשירות בתעשייה.

משפחת קרדשיאן. GettyImages
שוקינג!/GettyImages

"למעריצים המדהימים שלנו, ברגשות כבדים החלטנו כמשפחה להגיד שלום לסדרה "הקרדשיאנ'ס", כתבה קים קי שהייתה הדמות המרכזית בסדרה, "אחרי שנסיים 20 עונות ו-14 שנים, מאות פרקים ואינספור סדרות בת, אנחנו מודים מעל ומעבר לכל מי שצפה בנו במהלך כל השנים האלו - במהלך הזמנים הרעים, הטובים, השמחה, הדמעות והמון מערכות יחסים וילדים".

הקרדשיאן המשיכה ועדכנה כי העונה האחרונה תעלה לשידור באוקטובר 2021 והוסיפה, "ללא 'הקרדשיאנ'ס אני לעולם לא הייתי מי שאני היום. אני כל כך אסירת תודה לכל מי שצפה ותמך בי ובמשפחה שלי לאורך 14 השנים המדהימות האלו. התכנית הזו עשתה אותנו למי שאנחנו ואני לנצח אהיה חייבת לכל מי שהיה לו חלק בעיצוב הקריירה ושינוי החיים שלנו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
סוגרות את הבסטה/צילום מסך, אינסטגרם

לצערם של המעריצים, כוכבת הריאליטי לא ציינה מדוע החליטה המשפחה להפסיק את הצילומים של הסדרה, אך על פי לחשושים בהוליווד הסיבה לסיומה היא בעקבות הרייטינג הנמוך ממנה סבלה הסדרה לאחרונה והעובדה שבנות המשפחה התפתחו לעסקים שונים, כך שהסדרה לא הייתה בסדר ראש העדיפויות שלהן.

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט". אינסטגרם, צילום מסך
ביוש/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, 'הקרדשיאנ'ס' פרצו לתודעה לפני 14 שנים - לאחר פגישה של קריס ג'נר וראיין סיקרטס שהגיעה בעקבות הדלפת קלטת הסקס של קים קי ומי שהיה בן זוגה באותה תקופה, הראפר ריי ג'יי. השניים החליטו לצלם תכנית ריאליטי שתעקוב אחרי המשפחה רבת הילדים מקלבסס, כך שמהר מאוד הפכו בנות המשפחה מבדיחה לנשים הכי מדוברות ונחשקות בתעשיית הבידור.

וואלה! סלבס עדיין זוכרת את הימים שלקנדל ג'נר היה גשר בשיניים.

הקרדשיאנס. GettyImages
בימים הטובים שלה/GettyImages
הקרדשיאנס. GettyImages
תמיד באופנה/GettyImages
הקרדשיאנס. GettyImages
תמונת החג המפורסמת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully