וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון הפכה להיות הביצ' של קים קרדשיאן

31.1.2018 / 12:59

אחרי שמלכת הטראש והעירום שימשה כעוזרת האישית של יורשת המלונות, עכשיו נראה שהמצב התהפך, כך שפריס הילטון הגיעה לדגמן עבור ליין הבגדים של קניה ווסט כשהיא מחופשת לקים קרדשיאן. מבולבלים? וואלה! סלבס גלגל ענק

קים קרדשיאן. צילום מסך
המקור. קים/צילום מסך

מכירים את המשפט "ויקום המלפפון ויכה את הגנן"? או אולי את המשפט "איך שגלגל מסתובב"? כך או כך שני המשפטים מתאימים לתאר את המצב ההזוי שמתרחש בימים אלו באינסטגרם הכי לוהט, זה ששייך לגברת קים קרדשיאן. עכשיו הגיע הזמן לקצת הסברים וחזרה בזמן.

רוצים עוד רכילות?
סרטון סקס של החבר של בריטני ספירס דלף לרשת
מלך הפורנו שהתחיל עם אביבית בר זוהר

מה דעתכם על ההעתק? רכלו לנו בפייסבוק

פריס הילטון. צילום מסך
החיקוי. פריס/צילום מסך

הזמן: תחילת שנות ה-2000. התופעה: הגברת פריס הילטון, בתו של איל המלונאות, פורצת לתודעה כשהיא מלווה בשוליה האישית שלה, אחת - קים קרדשיאן. באותם ימים, איש לא שם לב לבחורה הברונטית שנגררת אחרי הבלונדה העשירה לכל מקום ונותנת מענה לכל גחמותיה. אבל כמו ששמוליק קראוס ז"ל שר, "איך שגלגל מסתובב לו", כך הסתובב גלגל הענק של השתיים.

קים קרדשיאן. צילום מסך
מה את לובשת?/צילום מסך

לאחר הריב המתוקשר של השתיים ב-2007, התפצלו דרכיהן, כך שמניותיה של פריס החלו לצנוח בזמן שאלו של הקרדשיאן נסקו בזכות קלטת סקס לוהטת ואמא בולדוזרית שעשתה הכל בשביל לדחוף את הבת שלה בכל מחיר. כן, גם אם זה אומר להפיץ קלטת סקס שלה.

והנה, בחזרה ל2018, יותר מעשור לאחר הריב המתוקשר - השתיים שוב חברות. ולא רק זה, שכן הילטון הפכה להיות הביצ' של קרדשיאן כשהיא עוטה על עצמה את הבגדים של קניה ווסט (אותם בגדים עליהם חורשת קים) וצבעה את שיערה לצבע השיער של קים, או במילים אחרות: מאמי, פורים רק בעוד חודש. אז מה ההסבר? הקרדשיאן הרימה טלפון לחברה הטובה וביקשה ממנה להתייצב ולדגמן את המותג של בעלה. נראה לכם שפריס יכולה להגיד לא? #מיהכלבהעכשיו

וואלה! סלבס חולמת שנים להיות הכלבה של ציפי שביט וללכת עם סרט כתום על הראש

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן במצעד עירום לוהט במיוחד

לכתבה המלאה
פריס הילטון. צילום מסך
ממי העתקת?/צילום מסך
קים קרדשיאן לובשת Yeezy עם שיער כחול / תכלת. ספלאש
מי צבע לך? קים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully