וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה הדרמטית של קים קרדשיאן: "מפסיקה להשתמש באינסטגרם ובפייסבוק שלי"

16.9.2020 / 10:01

מלכת הריאליטי-טראש ומי שלא פחות מ-188 מיליון מעריצים עוקבים אחריה באינסטגרם, הודיעה בחגיגיות שהחליטה להקפיא את השימוש ברשת התמונות החברתית (שעזרה לקים קרדשיאן לשבור את האינטרנט פעם אחר פעם) - כמעשה מחאה. וואלה! סלבס ארכיון

מסיבת טרום הלידה לילד הרביעי של קים קרדשיאן (אינסטגרם)

יש כנראה דברים שלא תיארתם לעצמכם שיקרו בחיים האלה. למשל, שתעברו לגור על הירח, תזכרו לראות את אלביס קם לתחייה, שכולנו נלך ברחוב עירומים או, רחמנא לצלן, שהגברת קים קרדשיאן תחליט להפסיק להשתמש באינסטגרם. אז זהו, שהאפשרות האחרונה עם האינסטוש של קימי ממש קורית בקרוב, כך שרשת התמונות החברתיות תהיה הרבה, הרבה יותר משעממת.

רכלו על ההקפאה של קים קרדשיאן באינסטגרם כמובן

קים קרדשיאן בוכה ב"משפחת קרדשיאן". ערוץ E!, צילום מסך
אל תבכוווו. קים קרדשיאן/צילום מסך, ערוץ E!

מלכת הריאליטי-טראש, אשפית הביוטי ומי שמתחזקת חשבון אינסטגרם אחריו עוקבים לא פחות מ-188 מיליון אנשים ושוברת באמצעותו את האינטרנט פעם אחר פעם, הודיעה הלילה (רביעי) שהחליטה להקפיא את הפרופיל וכן את זה בפייסבוק (29 מיליון עוקבים) - לכ-24 שעות לפחות. הסיבה? בריונות ברשת והעובדה שלדבריה חברת פייסבוק מאפשרת "הפצת שנאה" ולא מטפלת במידע שקרי לקראת הבחירות בארצות הברית בסתיו הקרוב.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן מתבודדת גם בים

לכתבה המלאה

"אני אוהבת את זה שאני מתחברת אליכם ישירות אליך דרך אינסטגרם ופייסבוק, אבל אני לא מסוגלת לשבת ולשתוק בזמן שהפלטפורמות האלה ממשיכות לאפשר הפצת שנאה, תעמולה ומידע מוטעה - שנוצרו על ידי קבוצות לזרוע פילוג ולפצל את אמריקה - רק כדי לנקוט בצעדים אחרי שאנשים נהרגים", כתבה קרדשיאן בכנות בהכרזה.

"למידע מוטעה ושקרי שמשותף ברשתות החברתיות יש השפעה רצינית על הבחירות שלנו ומערער את הדמוקרטיה שלנו. אנא הצטרפו אליי מחר כאשר 'אקפיא' את חשבון האינסטגרם והפייסבוק שלי כדי להעביר מסר לחברת פייסבוק: הפסיקו את השנאה עבור רווח #StopHateForProfit".

הודעה באינסטגרם של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ההודעה הדרמטית של קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

כמו מלכת האינסטוש, יעשו כוכבים אמריקאים אחרים (קצת פחות פופולריים ברשת) בהם ג'ניפר לורנס, סשה ברון כהן וקארי וושינגטון - שהסבירו שלרשתות החבריות כיום יש כוח גדול בכל הנוגע גם לתעמולה פוליטית. אז מתי הפעם הבאה שתראו את קרדשיאן מתאפרת, תציצו לבילוי שלה עם הילדים או תבחנו את הטקס של קניה ווסט בימי ראשון? מי יודע!


וואלה! סלבס מקפיאה בעיקר קרטיבים.

קים קרדשיאן יום הולדת לארסה פיפן. splash
בלי אלימות בבקשה. קרדשיאן/splash
קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן קלואי קרדשיאן קנדל ג'נר קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
האחיות קרדשיאן גם יצטרפו?/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן לובשת ונועלת את המותג ייזי של קניה ווסט. אינסטגרם, אתר רשמי
האם התמונה הזאת אלימה? קים קרדשיאן/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully