וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת ההפתעה המטורפת שקים קרדשיאן מתכננת

20.10.2020 / 11:21

אחת הכוכבות היותר גדולות של העשור האחרון לא מתכוונת לתת לשום קורונה לעצור בעדה מלתכנן לעצמה את חגיגות 40 השנה לקיומה, כך שהשבוע היא מכינה הפקת ענק כמו שרק היא יודעת כשהיא מסתירה מכולם את הפרטים, אפילו מהאורחים. וואלה! סלבס לא מוזמנת

קים קרדשיאן/אינסטגרם

אם חשבתם שקים קרדשיאן תיתן לאיזה וירוס אומלל בשם קורונה להרוס או לחרב לה את חגיגות ציון 40 שנות הקיום להיווסדה - אתם חיים בסרט, שלא לומר סרט מדע בדיוני, שהרי גם עם הייתה פורצת מלחמת עולם, קים קי עדיין הייתה חוגגת כאילו אין מחר כמו שרק היא ואחיותיה יודעות. אז קבלו את התכנית של הגברת ווסט שמתכננת מסיבה מהסרטים.

קים קרדשיאן. GettyImages
מזל טוב! קים/GettyImages

אז שלא כמו שנהוג אצל האנשים הנורמליים - הפעם זו היא קים שמתכננת את ההפתעה ליום הולדתה, מה זה אומר? מלכת הטראש הזמינה את בני משפחתה ומספר חברים מצומצם לאירוע הנוצץ אלא שאף אחד מהאורחים לא יודע לאן פניהם מועדות. על פי האתרים מעבר לים, קים החליטה שאת החגיגות היא עושה באי מבודד, שאם להאמין לאתרי הרכילות הזרים, מדובר באיי הקריביים. האורחים שהתבקשו להגיע ביום ובשעה מסוימת לשדה התעופה - יעלו על מטוסים פרטיים ומשם אל היעד הסודי, אותו יגלו רק בנחיתה.

עוד בוואלה!

עירום, קלטת סקס וגירושים: מצעד השערוריות של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
LET THE PARTY BEGIN/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם שהאישה והישבן לוקחת סיכונים, אתם טועים - כי הקרדשיאן כבר ביקשה מכל האורחים לעבור בדיקת קורונה אבל זה ממש לא מספק אותה, כך שמספר שעות לפני הטיסה, האורחים יתבקשו לעבור את אותה בדיקה בשנית. סתם, ליתר ביטחון. בין האורחים אפשר למצוא כמובן את בעלה, קניה ווסט, את האמא קריס ואת האחיות האוהבות שלה, שלא יפספסו את המסיבה הגדולה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מה את מתכננת?/צילום מסך, אינסטגרם

על פי מקורבים, האורחים רק יודעים את שעת האיסוף לשדה התעופה שתתרחש בתחילת שבוע הבא, אך מעבר לזה אין להם פרטים אבל זה לא עוצר בעצם מלשחק ברולטת הניחושים, כך שבין היעדים המובילים נמצא האי 'בורה בורה' וכמובן 'הקריביים', אם להיות מדויקים יותר, רוב האורחים חושבים שהאירוע יתרחש באי של ריצ'רד ברנסון או בקאמאלמה קיי, ריזורט באיי הבאהמה בו בילתה חברתה הטובה של קים - סרינה וויליאמס - את ירח הדבש שלה.

החתול של וואלה! סלבס אכל את ההזמנה ליום ההולדת. לא נורא, היא תגיע בכל זאת.

קים קרדשיאן, משפחת קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קלואי קרדשיאן. GettyImages
אפילו המשפחה לא יודעת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully