וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון לא יודעת להשפריץ סבון? הסרטון המביך שחשף את האמת

7.10.2020 / 23:51

סרטו שנועד לעורר מודעות לחשיבות שטיפת ידיים עם סבון, הפך לעוד תצוגה מוזרה של פריס הילטון - שמציגה יכולות מביכות ואפילו מחשידות בלחיצה על מתקן הסבון. וואלה! סלבס נקייה

אתגר "העבר את הסבון" - שימו לב לפריס הילטון/DillonFrancis

פריס הילטון היא אולי יורשת אימפריית בתי מלון וכוכבת ריאליטי נושנה, אבל בימים אלה היא זוכה ללעג רב ברשתות החברתיות, לאחר שהשתתפה באתגר טיקטוק שנקרא "להעביר את הסבון" - ולא הצליחה בכלל להשפריץ סבון אל ידה. כן. מה ששמעתם.

את האתגר התחיל המוזיקאי דילון פרנסיס, שגייס כמה חברים מפורסמים נוספים שיצטרפו אליו לסרטון, בו כל אדם משפריץ סבון נוזלי לידו ואז "מעביר" אותו לאדם הבא. אבל כשהגיע תורה של פריס, המעושרת בת ה-39 רק טפחה על ראש מתקן הסבון, העמידה פנים שהיא שואבת אותו לידה - למרות שהצופים יכולים לראות בבירור שזה לא המקרה. ברור שהיא בקושי לוחצת על המשאבה, ושום דבר לא משפריץ לידה.

צפו בסרטון המלא

הגולשים מצאו את זה גם משונה וגם מצחיק לחלוטין. "מדוע פריס הילטון לא ממש השפריצה את הסבון?", שאל אחד המשתמשים בטוויטר. "אני מת על כמה רע פריס הילטון משחקת כאילו היא שאבה את הסבון", צייץ צופה אחר. "האם אנחנו לא מתכוונים לדבר על זה שפריס הילטון אפילו לא שאבה את הסבון?", שאל עוד אחד.

אחרים הסיבו את תשומת הלב לכך שפריס רק 'מתיימרת להשתמש בסבון' בקליפ, והצביעו על כך שהיא פשוט מקישה על ראש הבקבוק במקום לדחוף אותו למטה - כאילו מעולם לא השתמשה במכשיר מוזר שכזה.

עוד על פריס הילטון

עולם תחתון: פריס הילטון שוב חשפה מה קורה לה מתחת לשמלה

לכתבה המלאה

והנה פריס הילטון - בהילוך איטי

פריס הילטון באתגר "העבר את הסבון". DillonFrancis, צילום מסך
פריס הילטון באתגר "העבר את הסבון"/צילום מסך, DillonFrancis

פריס עצמה לא הגיבה לתגובות ויש מצב טוב שהיא בכלל לא מודעת להן, אבל הסרטון נצפה כבר מיליוני פעמים בשלל רשתות חברתיות.

וואלה! סלבס בכלל לא מבינה למה מצפים מפריס הילטון לדעת איך משתמשים במתקן הזה - ובטוחה שיש לה משרת אישי שזה התפקיד שלו (ואם לא אז וואלה! סלבס מתנדבת למשימה).

צפו בדוקומנטרי החדש "זוהי פריס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully