וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת הפה שסיבכה את גווינת' פאלטרו: "אשתו של רוב לאו לימדה אותי לתת מין אוראלי"

9.8.2020 / 0:01

טו מאץ' אינפרמיישן: השחקנית גווינת' פאלטרו סיפרה בריאיון לשחקן רוב לאו כיצד הכירה את אשתו כשהייתה רק בת 15 ולמדה ממנה טכניקות במין אוראלי. הוא השיב: "אתם מכירים את גווינת', היא שופכת הכל" והבן שלהם ביקש את מותו. וואלה! סלבס מרגישה מחוללת

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

הו, שלום לך גברת גווינת' פאלטרו, איפה היית כל הזמן הזה? בעצם, רק לפני כמה חודשים היא מכרה נר בריח איבר המין שלה - אז אולי לא היינו צריכים להיות כאלה מופתעים. פאלטרו, שכמו בתפקיד שלה בסדרה "הפוליטיקאי" - לא חוסכת במילים, התראיינה לפודקאסט החדש של רוב לאו, "פשוטו כמשמעו עם רוב לאו", וסיפרה כיצד אשתו לימדה אותה להעניק מין אוראלי כשהייתה רק בת 15 או 16. טו מאץ' אינפורמיישן, האני.

פאלטרו ולאו הם חברים ותיקים, למעשה מאז שכיכבו יחד בסרט "דיילת בעננים" בשנת 2003. לאו התייחס אליה כאל "אחת מחבריו הוותיקים ביותר בתחום הבידור". בריאיון, פאלטרו בת ה-47 דיברה על הכל ולאור היכרותה עם לאו, לא חסכה במידע אינטימי. כשעברה לדבר על אשתו, שריל ברקוף, העניינים הסלימו מהר מאוד.

רוב וגווינית' הם חברים ותיקים

רוב לאו מגיב לתגלית

ברקוף נשואה לשחקן שכיכב בין היתר בסרט "חתיך חתיך" ובסדרה "מחלקת גנים ונוף" מאז 1991 ופגשה את פאלטרו הרבה לפני, כשזו איפרה את אמה, השחקנית בלית' דאנר, לסרט טלוויזיוני בפלורידה. פאלטרו סיפרה שהפכה אובססיבית לברקוף - שהייתה מבוגרת ממנה ב-12 שנה - והעריצה אותה על כך שיצאה אז עם קיאנו ריבס, שהיה הקראש שלה כטינאייג'רית. השתיים היו מעשנות יחד, מדברות על בנים וכמו כן גם על סקס. בריאיון היא סיפרה: "פגשתי את שריל וישר, כאילו, הייתי אובססיבית אליה. קודם כל, היא יצאה עם קיאנו ריבס, שהייתי דלוקה עליו והיא הייתה כל כך מגניבה. היא ידעה שאני מבריחה סיגריות והייתה באה לעשן איתי מאחורי הקרוואן. היא גם לימדה אותי לתת מין אוראלי ואתה יודע, כל הדברים הקלאסיים של שריל. פשוט סגדתי לה. חשבתי שהיא הבחורה הכי מגניבה שהכרתי. הערצתי את העובדה שהיא אהבה אותי כל כך עוד לפני שבכלל הייתי מישהי".

רוב לאו עם אשתו, שריל ברקוף

כן, קראתם נכון. ברקוף לימדה את פאלטרו טכניקות במין אוראלי ואנחנו לא היחידים שמובכים למוות עכשיו. בעקבות ההצהרה של פאלטרו, בנם בן ה-25 של ברקוף ולאו, ג'ון, היה חייב לומר על זה משהו. כששיתף תמונה של כותרת הכתבה בנושא, כתב ג'ון: "2020 הייתה שנה מטורפת, אבל זה גרם לי להחליט סופית. אני בוחר מוות באמצעות צרעות פולשניות", כשהוא מתכוון לחרקים הפולשניים שנצפו בארה"ב לראשונה במאי.

התגובה של הבן:

לאו עצמו הגיב לחשיפה וסיפר שלא היה מודע לכך שאשתו העניקה לפאלטרו עצות בסקס כשהיו צעירות. השחקן בן ה-56 סיפר בשיחה עם ET: "לא הייתי מודע לסיפור הזה. אבל אם אני רק יכול להוסיף, זה לא מפתיע אותי. אתם מכירים את גווינת' פאלטרו, היא שופכת הכל".

וואלה! סלבס מעולם לא הזדקקה לטיפים במין אוראלי. אצלה זה כישרון מולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully