וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג

13.12.2019 / 0:00

פרסומת חדשה למותג הלייף סטייל Goop של גווינת' פאלטרו, הפתיעה צופים רבים כשהופיעו בה רמיזות ברורות לסקס קינקי וסמים - והשיא: פאלטרו משחילה לגרבי חג המולד ויברטור עטוף באריזת מתנה (ואז לוקחת אותו לעצמה). וואלה! סלבס שובבה

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

פרסומת חג המולד החדשה של השחקנית גווינת' פאלטרו למותג הלייף סטייל שלה, Goop, הותירה רבים עם לסת שמוטה בעקבות רמיזות מיניות מאוד ברורות שנשמעו בידי הקריין בזמן שפאלטרו מתארגנת לחג. בפרסומת פאלטרו בת ה-47 מופיעה בסדרה של אאוטפיטים מהממים בזמן שהיא מתארגנת לערב החגיגי, כשהקריין מספק פרשנות כפולה ועסיסית לפעולותיה התמימות.

הפרסומת ששודרה בארה"ב נפתחת כשהקריין אומר: "החגים כאן ומכיוון שהם אף פעם לא יוצאים כפי שדמיינת, עליך להוקיר את השמחה שבהכנות. ראשית, שימי מוזיקה כדי להנעים את האווירה. הו-יה... עשי הכל בהילוך איטי". אז המצלמה מתמקדת באם לשניים מכינה קוקטייל וכשהיא מרימה את שתי כוסות המרטיני שהכינה לעצמה, הקריין נשמע אומר: "מישהי פה אוהבת דאבל פיסטינג ולעזאזל, היא הרוויחה את זה". המשמעות הברורה של דאבל פיסטינג היא "מזיגה כפולה" אך המשמעות הנסתרת נועזת במיוחד (גוגל על אחריותכם בלבד).

גווינית' פלטרו בפרסומת של GOOP. צילום מסך
גווינית' פאלטרו בפרסומת של GOOP/צילום מסך

הפרסומת ממשיכה כשזוכת פרס גלובוס הזהב עולה על נעלי העקב הגבוהות שלה כשהקריין שוב רומז: "תהי סופר-היי (רמיזה למסוממת) בעקבים שלך, כמובן". בפעם השלישית, הקריין כבר חושף בבירור את העדפותיה של פאלטרו כשהיא מכניסה לגרבי חג המולד מתנה ארוזה ואז לוקחת אותה לעצמה: "עשי משהו למען אחרים, אך אל תשכחי ממספר אחד. כן, זה ויברטור".

גווינית' פלטרו בפרסומת של GOOP. GOOP, אתר רשמי
גווינית' והויברטור/אתר רשמי, GOOP

הפרסומת המפולפלת זכתה להמון תגובות מפרגנות. "כאילו, מי לא עושה דאבל פיסטינג בחג הזה? זו השאלה האמיתית", כתב אחד ואחר הוסיף: "גווינת' עושה דאבל פיסטינג??? זה חדש". אדם שלישי כתב: "גווינת' מהממת כתמיד בפרסומת החדשה, אך הקריינות הזאת היא ה-כ-ל".

גם וואלה! סלבס אוהבת לעשות דאבל פיסטינג - אם הכוונה לדחיפת שתי סופגניות לתוך הפה בבת אחת...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully