וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על גווינת' פאלטרו

וואלה! סלבס

28.9.2013 / 0:41

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- גווינת' פאלטרו

# נחמד לחשוב שכוכבי הוליווד פשוט נולדו עם הילה נוצצת. למשל, גווינת' פאלטרו. אז זהו - שלא. במקרה של הכוכבת הבלונדינית מדובר פשוט באורח חיים בריא, שכולל השכמה בשעה 4:30 בבוקר. מיד לאחר שהיא שוטפת את פניה היא מפעילה את גופה בתרגילי יוגה לאור הזריחה. רגע, אין לך חיים, גברת?

# אולי היא נדבקה בחיידק הבריאות מהחברה הטובה - מדונה. כן, מתברר שהשתיים היו חברות כל כך טובות, עד שגווינת' שימשה כשושבינה של המלכה האם, כשהתחתנה עם הבמאי גאי ריצ'י. אם לא די בכך, פאלטרו היא גם הסנדקית של בנם של השניים, רוקו. גם לגווינת' לא חסר. מי ששימש כסנדק שלה, הוא לא אחר מאשר הבמאי המפורסם סטיבן ספילברג.

גווינת פאלטרו במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר במגדל סאנסט, 26מערב הוליווד, פברואר 2012. GettyImages
ד"ש מספילברג. גווינת' פאלטרו/GettyImages

# עובדה שלא ממש מוסיפה ליופיה של הכוכבת, היא רגע של שטות ממש. בגיל 17, כשעוד היתה נערה מורדת, החליטה לגלח את ראשה הזהוב ולהשאירו עירום משיער. היא התחרטה על כך, ברור שהתחרטה. למזלה, שיער צומח.

# עובדה נוספת שבוודאי לא ידעתם, עוסקת בכך שהבלונדה היא לארג'ית לא קטנה ובת זוג שאוהבת לפנק. שאלו את האקס בן אפלק, שקיבל מהשחקנית ליום הולדתו, שעון יוקרתי שעלה לה "רק" 21 אלף (!) דולרים. מה.

# ולסיום, עובדה לא כל כך נעימה. את בנה הראשון, ילדה גווינת' החמודה לאחר שנאלצה לחכות לא פחות מ-70 שעות בחדר לידה. כן, עשרות שעות שבמהלכן סבלה מצירים, שלא הפכו את ההמתנה ליותר נעימה. אאוץ'.


מאיזו מחלה סבל מייקל ג'קסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully