וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מייקל ג'קסון

שירות וואלה! סלבס

31.8.2013 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- מייקל ג'קסון

# לא מעט נכתב על אחד הזמרים הגדולים בכל הזמנים, מייקל ג'קסון. אין ספור שמועות, סיפורים והמצאות נכתבו על האיש שהמציא את הליכת הירח. הילד הנצחי של עולם הפופ כנראה חלם להישאר צעיר לנצח ולכן קנה מיטת חמצן, בה, על פי השמועות, הוא נהג לישון על מנת להישאר צעיר. מאוחר יותר הוא תרם אותה לבית חולים. יצא צדיק.

# אולי הסיבה שהוא תרם אותה דווקא לבית חולים, היא הסיבה שמייקל לא היה הבחור הכי בריא בתעשיית הבידור. אחת המחלות היותר קשות מהן סבל היתה מחלה גנטית שפוגעת במערכת העיכול. לצערו של הג'קסון היה מדובר במחלה מאוד נדירה שקשה לרפא.

מייקל ג'קסון. GettyImages
חובב עכבישים? מייקל ג'קסון/GettyImages

# עם או בלי קשר למחלה, מלך הפופ היה ידוע בחיבתו העזה לבעלי חיים. מלבד השימפנזה המפורסמת שלו, מייקל גידל גם שתי לאמות, להן קרא לואיס ולולה ואייל, כן אייל, שעונה לשם מר טיבס.

#אבל החיבה של מייקל לחיות היתה שם כבר מגיל צעיר. כשהיה ילד, נהג ג'קסון הצעיר להחביא לאחותו לה-טויה עכבישים מתחת למיטה. סתם בשביל לראות אותה קופצת בבהלה וצורחת. שובב קטן.

# ולסיום, סוד קטן. בהופעותיו נהג האיש עם אחיזת המפשעה לנעול נעליים מיוחדות, שהמציא בעצמו, שעובדות על כח המשיכה ומאפשרות לו להישען קדימה באופן קיצוני. כך שאם אי פעם ראיתם הופעה של הבחור החמוד ותהיתם איך הוא נשען קדימה מבלי ליפול - עכשיו אתם יודעים.


מתיחת פנים: איך השתנה מייקל ג'קסון?

רכלו על מייקל ג'קסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully