וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מייקל ג'קסון?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

20.4.2013 / 0:21

מלך הפופ עבר שינויים פיזיים רבים במהלך תקופת הזוהר שלו אל מול המצלמות, כך שתמיד מעניין לראות מה קרה לאף וחיוכו המפורסם, שהלכו והלבינו עם השנים. וואלה! סלבס צורנית

כך השתנה מייקל ג'קסון עם השנים/עריכה: אמיר קוטיגרו

מייקל ג'קסון הוא אחד האנשים המתועדים ביותר, הזמרים האהובים בהיסטוריה, ובין אלה המפורסמים בעולם כולו - או לפחות היה כך לאורך מרבית שנות חייו. מי שזכה לכינוי "מלך הפופ", הלהיב חובבי מוזיקה רבים מאז שהיה ילדון בן עשר בלבד, כחלק מהלהקה המשפחתית "חמישיית ג'קסון", אך זכה לשיא תהילתו באייטיז ובניינטיז של המאה שעברה.

הוא אמנם מת כשהוא כמעט בן 51, לפני ארבע שנים פחות או יותר, אך זה לא מונע מהעולם לעסוק בו, במשפחתו ובמרושת שהשאיר אחריו גם כיום. אחד הדברים שעוררו עניין אצל ג'קסון היה המראה החיצוני שלו, שעבר שינוי עצום מאז שהיה ילד מפורסם ועד לימים שלפני מותו. ג'קסון, כך נטען, חלה במהלך שנות השמונים במחלת הבהרת (ויטלגו), שגרמה לעורו להפוך משחום לבהיר וחיוור מאוד.

בנוסף, אפו עבר ככל הנראה כמה ניתוחי הצרה ושיפוץ, מה שכמובן השפיע על המראה המתועד של פניו. כדי לספק את יצר הסקרנות (או הנוסטלגיה) שלכם, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'קסון - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיה ילד מוכשר ועד לימיו האחרונים.


עוד מתיחות פנים: קייטי הולמס | קים קרדשיאן | נטלי פורטמן | ג'סטין טימברלייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully