וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קים קרדשיאן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

5.4.2013 / 0:00

נסיכת הטראש שהפכה מכוכבת של קלטת לוהטת למעצמת ריאליטי, תרחיב בקרוב את המשפחה - הזדמנות מעולה לראות איך השתנתה מאז שהיתה ילדה בעצמה. וואלה! סלבס פנים רבות לה

איך השתנתה קים קרדשיאן בין השנים 1984 ל-2013/צילום: גטי, עריכה: רן צימט

נראה שקים קרדשיאן נמצאת בכל מקום, כל הזמן. בכל זאת, היא מופיעה בסדרות טראש, מפציעה בהשקות סביב העולם, טסה לחו"ל בתדירות שבה אדם רגיל מגיע למכולת ודואגת לתעד את הכל - תוך כדי שהיא חושפת את הגוף במקרה (או שלא). אבל האמת היא שילידת קליפורניה עלתה לראשונה לכותרות סביב העולם לפני שש שנים, כשקלטת סקס לוהטת בהשתתפותה הגיעה לרשת והזניקה אותה ממעמד "חברה של כמה הוליוודיות" לאושיית בוורלי הילס בכבודה ובעצמה.

עצם העובדה שהקפידה לחשוף את עצמה בריאליטי המשפחתי שלה, פיתחה קו אופנה, בישום ואקססוריז פרטי עם האחיות שלה, רבה עם האמא-מנהלת שלה מול המצלמות והופיעה פעם או פעמיים כשהיא לא מכוסה בהרבה בד בין דפי "פלייבוי", לא גרמו לציבור לגלות פחות עניין בגברת. אה, והיה את העניין של הנישואין המתוקשרים עם הכדורסלן קריס האמפריז, שבוטלו אחרי קצת יותר מחודשיים וההיריון הנוכחי מהבויפרנד, קניה ווסט. לא, בכלל לא משעמם לה.

רגע לפני שתביא לעולם בייבי קרדשיאן, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קימי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיתה ילדה בעצמה. שימו לב איך השתנתה מאז התקופה שבה היתה ה-BFF של פריס הילטון ועד לימים אלה ממש, בהן היא אחת הנשים הכי מדוברות בעולם, שעומדת בכל פעם מחדש במרכזה של שערורייה עסיסית. כן, זה כולל את הישבן שלה.


וואלה! סלבס מלכת הזבל, של הפחים בשדרה המרכזית בעיירה שבה היא חיה.


עוד מתיחות פנים: נטלי פורטמן | ג'סטין טימברלייק | מדונה | אשטון קוצ'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully