וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מדונה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.3.2013 / 0:09

מלכת הפופ ואלופת הפרובוקציות מופיעה מול המצלמות כבר 30 שנה, כזמרת, שחקנית, דוגמנית ואייקון גאה במיוחד - כשהיא משתנה בכל פעם מחדש. מה עבר עליה? וואלה! סלבס פנימה

עריכה: אמיר קוטיגרו

עם כל הכבוד לשטויות של גברת גאגא או לעירום של רי-רי, אין כוכבת אחרת שראויה לתואר מלכת הפופ כמו מדונה. מדובר בזו שהמציאה את הקליפים עם הפרובוקציות, את הבוי-טויז ואת חזיית השפיצים, והבריקה עם הפופ שלה על מסך הטלוויזיה כמו גם על הבמה כבר לפני כשלושה עשורים. במקביל, מדונה עשתה כמה ניסיונות להפתיע גם כשחקנית, דגמנה לשלל מותגי על, כתבה ספרים והחליפה את צבע השיער בכל כמה חודשים, רק כדי שלא ישעמם לה בעיניים.

לאורך חלק גדול מ-55 שנות חייה, היו גם פרשיות רומנטיות ונישואין לשון פן וגיא ריצ'י, כל אחד מהם אשף קולנוע בתחומו, ארבעה ילדים מפורסמים שהוסיפה למשפחתה, פרסומות, כעסים מצד הכנסייה, לימודי יהדות ותורת הקבלה ובכלל, חיים דיי מתועדים - אם על ידי צלמי הפפראצי שתמיד מצאו אותה מעניינת או על השטיח האדום של אירוע נוצץ כלשהו, שם דאגה לספק הופעות שאיש לא ישכח.

בגלל שהפנים המפורסמות של מיס צ'יקונה הופיעו על מאות שערי עיתונים, ואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מדונה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר האייקון, מאז התקופה שבה הייתה עוד זמרת מתחילה שהבטיחה לכבוש את העולם ועד לימים אלה ממש, הרבה אחרי שכבשה את כל הפסגות, בהם היא עדיין מפלרטטת עם העולם על הבמה או באמצעות תמונות אינסטגרם חצופות. מלכה.


וואלה! סלבס רוצה להיות כוכבת כמו מדונה, אבל הדרך היחידה שבה תגרום לזה לקרות הוא אם תפסיק עם מנת הסביח היומית, כך שאנשים יעזו להתקרב אליה.


עוד מתיחות פנים: אשטון קוצ'ר | ויקטוריה בקהאם | קייט מוס | ניקול קידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully