וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייט מוס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

22.2.2013 / 3:18

הסופרמודל שמתנהגת כמו רוקסטאר אמיתית מדגמנת כבר 25 שנים מול המצלמות, הזדמנות לחקור מה עבר על הפנים העדינות שלה מאז ועד היום. יופי טבעי? אולי. וואלה! סלבס טראשיק

אימג'בנק GettyImages

כבר למעלה מ-20 שנים שקייט מוס היא נסיכת הביוטי הפרועה. דוגמנית העל מלונדון, הביאה לעולם את ההירואין-שיק, כיכבה בכמה ממודעות האופנה והקמפיינים המדוברים בעולם והפכה לאחת הדוגמניות האחרונות בעולם שמעניינות בזכות האישיות הסוערת ולא רק בגלל פנים יפות, וכן - גם הפה הגדול שלה.

מוס שבשנה הבאה תחגוג את יום הולדתה ה-40, החלה לדגמן כשהיתה בת 14 בלבד. בגלל גופה הצנום ותמונות השחור-לבן האמנותיות שבהן הצטיינה, היא נחשבה לחריגה בתחום שהילל את גופן העסיסי של דוגמניות כמו סינדי קרופורד ונעמי קמפבל. כך שלא מפתיע, שמוס הביאה טרנדים חדשים לעולם הפאשן - מה שהפך אותה למיליונרית וסיפק לה את המעמד של אחת הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם בעשור הקודם. כן, גם אחרי שהקמטים החלו להופיע על פניה.

ומה לגבי התחום האישי? סקס, סמים ורוקנ'רול לא זרים לטופמודל, כולל הרבה עירום, שערוריות סמים מתועדות ומערכות יחסים עם באד בויז כמו בעלה מזה שנתיים, הרוקסטאר ג'יימס הינס. בגלל שחייה של קייט זוהרים במיוחד, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מוס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הדוגמנית, מאז התקופה שהיתה צעירה יפהפייה ועד לימים אלה ממש, בהם היא עדיין עובדת בטירוף.


וואלה! סלבס גם היא טופמודל - אבל רק בקמפיינים לאימוץ כלבות נטושות, ממש כמותה.


עוד מתיחות פנים: ניקול קידמן | ג'וני דפ | מריה קארי | ג'ניפר לופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully