וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'וני דפ?

וואלה! סלבס

8.2.2013 / 0:20

הבאד-בוי של הוליווד התחיל כנער שחלם להופיע על במות עם גיטרה ומיקרופון והפך לאחד השחקנים הנחשקים על השטיח האדום. מה קרה לפניו המשורטטות עם השנים? וואלה! סלבס מתבגרת

אימג'בנק GettyImages

החבר הכי טוב של טים ברטון, התחיל כנער רוק שחלם להפוך לסטאר בזכות הגיטרה החשמלית והכריזמה הנוטפת. אחר כך, בייעוצו המבורך של ניקולס קייג' - הוא הניח למגבר ולדיסטורשן ופנה למחוזות אחרים: היוש הוליווד. קריירת המשחק המרשימה של ג'וני דפ החלה באייטיז, אז גם התגרש מאשתו הראשונה, לורי אנה אליסון. סרט הקולנוע שהפך אותו באופן רשמי לכוכב היה "סיוט ברחוב אלן". אחר כך, כמובן, הגיע שיתוף הפעולה הראשון עם ברטון, בסרט הקאלט - "המספריים של אדוארד".

אנשי התעשייה הגדולים בהוליווד הבינו שלא מדובר רק בפנים נאות להחריד, אלא גם בכישרון נדיר. כשנעשה למגה-סטאר, פגש דפ את גברת הירואין-שיק, קייט מוס - והצמד פצח במערכת יחסים אטרקטיבית והרסנית. אחרי זמן מה, הגיע סופו של הרומן המתוקשר. הנער הצנום והמסקרן שאחז אך ורק בגיטרה, החל במסע ציד, והצליח לכבוש גם את ונסה פאראדי. הפעם, הזוגיות החזיקה מעמד זמן רב, והביאה עמה שני ילדים משותפים.

כצפוי, לפני מספר חודשים, "התגרש" הזוג (על אף שמעולם לא עמד תחת חופה) - מה שהביא לקאמבק של דפ לעולם הרווקות. קפטן ג'ק ספארו איז סינגל.


וואלה! סלבס התחילה כנערת רוק, היא היתה תחליף לגיטרה - עד שהבינה שאף אחד לא יכול לשאת אותה בעזרת רצועה.


עוד מתיחות פנים: ג'ניפר לופז | דמי מור | טום קרוז | ביונסה | מריה קארי

  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני דפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully