וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מריה קארי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.2.2013 / 9:34

הזמרת האהובה עברה כמה מהפכים במראה שלה במהלך הקריירה הארוכה, אבל תמיד שמרה על השירים המרגשים ועל הגרון העמוק. אז איך השתנתה? בחנו זאת בעצמכם. וואלה! סלבס הפנימה

אימג'בנק GettyImages

לפני קצת יותר מעשרים שנים, מי ידע שהזמרת הצעירה מריה קארי תהיה אחת הנשים המצליחות ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית? הדיווה עם הקול הגדול וחמשת האוקטבות, שאוטוטו חוגגת יום הולדת 43, שרה, משחקת, קורסת, צווחת, מתחתנת ואפילו מביאה ילדים - כבר מאז שנות ה-90 המוקדמות. בחישוב קל - המון שנים.

את הקריירה הענפה של מימי מלווים צלמי הפפראצי, שראו אותה עושה את "Vision of Love" ואז מחממת את הגרון העמוק שלה עד "Touch My Body" העדכני יותר עד למקום הראשון במצעד. בדרך, קארי הספיקה לצלם כמה סרטים כושלים, לקרוס אחרי שלא זכו להצלחה שחשבה שיביאו לה, ואז למצוא את אהבת חייה. כל האירועים כללו השמנה, הרזייה לצורך השמנה וכמה מייקאוברים. כי תלתלי אייטיז הם כאלה פאסה!

לא ברור אם מדובר בטיפולים קוסמטיים מוצלחים או גנים משובחים שמשלבים אפרו-אמרקני ואם ממוצא אירופי - אבל היא עדיין נראית לא רע (רק רחבה יותר). לכן, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מריה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה קארי, מאז התקופה שהיתה צעירה מזמרת ועד לימים אלה ממש, בהם היא, כאמור, מזמרת.


וואלה! סלבס חושבת שהיא שרה לא פחות מוצלח ממריה קארי. אז מה אם החלון בסלון נסדק בכל פעם שהיא שרה "עוגה עוגה, במעגל נחוגה".


עוד מתיחות פנים: ג'ניפר לופז | דמי מור | טום קרוז | ביונסה

השנים עשו למריה קארי טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully