וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ניקול קידמן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

15.2.2013 / 0:00

מאז שהתפרסמה באייטיז, השחקנית האדמונית שומרת על גוף חטוב ופני פורצלן מושלמות - על המסך וגם מול צלמי הפפראצי. אז איך השתנתה? בחנו זאת בעצמכם. וואלה! סלבס פנימית

AP

חובבי ג'ינג'יות? אז בטח תאהבו לבחון את ניקול קידמן, אחת הסטאריות האדמוניות הכי מוצלחות בהוליווד. מלבד שחקנית לוהטת, מיס אוסטרליה בת ה-45 היא אושיית ביוטי ומושא הערצה ג'ינג'י, שמפארת כמה סרטים מדוברים בנוכחותה כבר למעלה משני עשורים.

נכון שבפרס האוסקר שקיבלה על "השעות" זכתה רק אחרי שנראתה פחות טוב מהרגיל, בזכות איפור מתאים כמובן, ובכל זאת - כמו כל אדם אחר, ניכר שהזמן השפיע עליה והיא כבר לא נראית מתוחה כמו הצעירונת שכיכבה בלהיטים "עיניים עצומות לרווחה", "פיתוי קטלני" ו"מולן רוז'". ייתכן שמדובר בפרידה המפורסמת מטום קרוז ונישואיה לזמר קית' אורבן, זה שהביא לה שתי בנות מלבד שני ילדיה המאומצים עם קרוז.

איך נשמר המראה המהפנט של קידמן, כולל פני הפורצלן הבוהקות? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ניקול - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה השחקנית, מאז התקופה שהיתה צעירה מתותלת ועד לימים אלה ממש, בהם היא לא פחות מזוהרת (פלוס החלקת שיער, בכל זאת, המעמד מחייב).


וואלה! סלבס תמיד שקלה לצבוע את שיערה לגינג'י. זה בטח יהיה עדיף על הירוק הבוצי הטבעי שלה.


עוד מתיחות פנים: ג'וני דפ | מריה קארי | ג'ניפר לופז | דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully