וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אשטון קוצ'ר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

9.3.2013 / 0:02

מלבד מפרשיות אהבה עסיסיות עם כמה מהנשים הלוהטות בהוליווד - השחקן המוכשר הפך מצעיר שובב על המסך הקטן לכוכב מתבגר על המסך הגדול. אז מה עבר עליו? וואלה! סלבס מראת כיס

עריכה: אמיר קוטיגרו

אשטון קוצ'ר עבר בחודשים האחרונים את התקופה הכי סוערת בחייו. לא מדובר בעוד בעבודה מטורפת על סט של סרט הוליוודי או על צילומים לסדרה אהובה על המסך הקטן, אלא דווקא בגירושין שלו מאשתו הקוגרית, דמי מור. הפרשייה הרומנטית, שלוותה בהאשמות כלפי השחקן בן ה-35, הפנתה אליו את תשומת לבם של צלמי הפפראצי, שתיעדו אותו בכל מיני תמונות, לאו דווקא מחמיאות.

קוצ'ר, זכה לפריצה הגדולה שלו כשכיכב בקומדיה "מופע שנות ה-70'" בסוף שנות התשעים, ומיד הפך לאחד המצחיקים החביבים על הקהל באמריקה. אחר כך, זכה למעמד של שחקן ראוי (ולוהט) כשהפתיע בדרמות כמו "אפקט הפרפר" ו"המגן", עד ששב לטלוויזיה כאיש הטוב ומחליפו של צ'ארלי שין הסורר ב"שני גברים וחצי". בין לבין, ביקר כמה פעמים בישראל וכמובן שהשתובב עם הנשים באל.איי. ברזומה שלו ישנן מערכות יחסים עם ג'נוארי ג'ונס ומילה קוניס - בת הזוג מהטלוויזיה שהפכה לחברה גם בחייו מחוץ למסך.

למרות שנראה שהוא עדיין נתפס כצעיר שובב, אבל למעשה כבר לא כל כך ילדון (גיל 40? לא רחוק), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם אשטון - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר הסטאר, מאז התקופה שהיה שחקן מתחיל ורעב ועד לימים אלה ממש, בהם הוא מפלרטט עם כל כוכבת משנה על הסט. הו, קוצ'ר.


וואלה! סלבס היתה שמחה לפיסה מאשטון, רק מפחדת שהוא יבהל מהקוצ'ר שיש לה בין הרגליים.


עוד מתיחות פנים: ויקטוריה בקהאם | קייט מוס | ניקול קידמן | ג'וני דפ

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully