וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה נטלי פורטמן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

29.3.2013 / 7:19

גם כוכבות ישראליות (לשעבר) מתבגרות - אז איך הפכה נטלי פורטמן מילדה טובה ירושלים לברבור הוליוודי עדין שזכתה באוסקר? מתיחת פנים כשרה למהדרין. וואלה! סלבס פני מלאך

עריכה: אמיר קוטיגרו

לפני כמעט 32 שנים נולדה בירושלים אחת הכוכבות המוכשרות ביותר שכבשו את הוליווד - נטלי פורטמן. שחקנית הקולנוע שהפכה ליקירת הוליווד, בכלל נולדה למשפחת הרשלג הישראלית, רק כדי לעזוב יחד עם משפחתה לארצות הברית כשהייתה בת ארבע (ולשנות את שם משפחתה). מאז, הישראלית-אמריקנית כבשה לא רק את תעשיית הקולנוע בלוס אנג'לס ובכך גם אותנו פה בארץ מולדתה, אלא את העולם, בזכות כמה תפקידים מעניינים על המסך.

פורטמן פרצה בגדול כנערה בת 13, אז כיכבה בסרט הקשוח "לאון", בתפקיד שסלל את דרכה לעולם הקולנוע הרציני. אחר כך הספיקה להלהיב בשלושה סרטים של סאגת "מלחמת הכוכבים" ובעוד עשרות פיצ'רים, עד שזכתה בהכרה הגדולה ביותר - שלל פרסים, כולל האוסקר המוזהב, על תפקידה המחשמל בלהיט הפסיכולוגי "ברבור שחור". על הסט, פגשה את בעלה הכוריאוגרף בנג'מין מלפייה, שאיתו החליטה לחלוק את חייה ובן בכור משותף - שנקרא אלף (כן, כמו האות).

לכבוד חג האביב הכשר, ואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פורטמן היהודייה למהדרין - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שהברבורה הלבנה עברה. מאז שהיתה ילדה שחקנית ועד לימים אלה ממש, בהן היא כוכבת יפהפייה ומבוקשת במיוחד, כזאת שמפלרטט עם צופי הקולנוע ובעיקר אוהבת לשמור על פרטיותה. נו, הוליוודית.


וואלה! סלבס תקרא לבנה הבכור ב'. היא תמיד האמינה בהזדמנות נוספת.


עוד מתיחות פנים: ג'סטין טימברלייק | מדונה | אשטון קוצ'ר | ויקטוריה בקהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully