וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן על הגירושים: "זאת לא היתה החלטה קלה"

שירות וואלה! סלבס

1.11.2011 / 10:43

יממה אחרי ההודעה הדרמטית, קים קרדשיאן מסבירה למה היא מתגרשת אחרי שעברו רק 72 ימים מאז שהתחתנה: "לפעמים דברים לא עובדים לפי התוכנית". וואלה! סלבס מגורשת, מגורשת, מגורשת

זה נגמר! אחרי 72 ימים של נישואים לשחקן הכדורסל קריס האמפריס, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן הגישה אתמול בקשה לגט בגלל "פערים שאינם ניתנים לגישור". בהצהרה שנתנה לחדשות ערוץ E!, הערוץ בו משודרת תוכנית הריאליטי שלה, ניסתה הקרדשיאנית להסביר את ההחלטה: "אחרי שבחנתי את הדברים בזהירות, החלטתי לסיים את נישואיי. אני מקווה שכולם מבינים שזאת לא הייתה החלטה קלה בשבילי". עוד הוסיפה הכוכבת: "קיוויתי שהנישואים יימשכו לנצח, אבל לפעמים הדברים לא עובדים על פי התוכנית. אנחנו נישאר חברים טובים ואני מאחלת לו את כל הטוב שבעולם". שזה, במילים, מאוד יפות: 'תעוף לי מהעיניים, הרסת לי את החיים'.

חתונת קים קרדשיאן, מונטסיטו, קליפורניה, 20 אוגוסט 2011. YouTube, אסור להשתמש
יאללה לך הביתה. קים קרדשיאן ביום החתונה/אסור להשתמש, YouTube

ומה עם הבעל לשעבר? הוא, כך חושף אתר הרכילות "TMZ", "הרוס" מההחלטה של קים, ולא רק זה - הוא גם גילה אותה רק אתמול בבוקר, ביחד עם שאר העולם. למרות שעל פי הדיווחים, האמפריס לא ממש היה נאמן לאשתו, בהצהרה ששיחרר דרך יחצ"נו הוא אמר: "אני מחוייב לנישואים האלה ומוכן לעשות כל מה שאפשר בשביל לגרום להם לעבוד". אז זהו, שעכשיו זה כבר מאוחר מדי.

אבל אל תרחמו על כוכבת הריאליטי: אמנם על פי הדיווחים, קרנבל החתונה עלה לה כ-10 מיליון דולר, אבל הזוג הרוויח מפרסומות, חסויות, דילים של מגזינים וספיישל החתונה סכום אסטרונומי של 18 מיליון דולר. בחישוב מהיר, כ-250 אלף דולר לכל יום נישואים. לא רע, הא? וכן - קים דאגה מראש שהשניים יחתמו על הסכם ממון לפני החתונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פערים שאינם ניתנים לגישור. מסמך הגירושים שהגישה קים/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכמובן, אתם תמיד יכולים לסמוך על משפחת קרדשיאן שתהיה שם בעת צרה. האחיות התומכות, קלואי וקורטני הזדרזו לעמוד לצד אחותן ולשגר סטטוסים תומכים בטוויטר. קלואי ביקשה מהטוקבקיסטים לנהוג בה בעדינות: "אני קוראת חלק מהתגובות והן ממש מכאיבות. אני ממש מודה למעריצים שלנו שמבינים ומכבדים. שנאה היא מגעילה, ואהבה היא הכל". מאוחר יותר צייצה שוב: "תודה לאל על המשפחה. אנחנו חזקים ורק הופכים למאוחדים יותר. אני אוהבת אתכם".

האחות הבכורה קורטני הקלידה בחשבון הטוויטר: "אחותנו עוברת תקופה קשה, אבל אנחנו משפחה מאוחדת שדבקה אחד בשני כמו תמיד...קים, אנחנו אוהבים אותך". ומה עם כוכבת הפרשה עצמה? אז זהו, שקים דווקא העדיפה לנצל את ההתעניינות העצומה בה אתמול בשביל לעשות קצת יח"צ לעצמה, וצייצה לכל העוקבים שלה שהיא מאוד מתרגשת מפתיחת החנות החדשה של המשפחה בווגאס. הא? זה רק גורם לוואלה! סלבס לתהות, האם אחת הטענות המופנות כלפי הקרדשיאנית, לפיה כל החתונה היתה תעלול בכדי להרוויח קצת כסף, הוא נכון?

וואלה! סלבס יד ראשונה ממיליונר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully