וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מתגרשת

שירות וואלה! סלבס

31.10.2011 / 18:08

72 ימים. זה הזמן שהספיק לקים קרדשיאן להיות נשואה בשביל להבין שזה לא זה, והיום היא הגישה בקשה לגירושים. וואלה! סלבס על מדרגות הרבנות

אין לתאר: אחרי שנישאה בחתונה גרנדיוזית באוגוסט מול מאות מוזמנים, וגם תיעדה את האיוונט לספיישל טלוויזיוני מיוחד, קים קרדשיאן ובעלה, שחקן הכדורסל קריס האמפריס, מתגרשים.

האתר "Tmz" מדווח כי קרדשיאן שכרה לעצמה עורכת דין שמתמחה בגירושי סלבריטאים (ועבדה בין היתר עם בריטני ספירס ואנג'לינה ג'ולי) וזאת הגישה הבוקר בשמה בקשה לגט. סיבת הבקשה, כפי שמצויינת בטפסים היא "מחלוקות בלתי ניתנות לגישור". שו-קינג.

קים קרדשיאן. GettyImages
מה, כבר נגמר? קרדשיאן והמפריס/GettyImages

השבועות האחרונים היו קשים במיוחד עבור הזוג הטרי. הצהובונים היו מלאים בסיפורים על קשיים בחיי הנישואים של השניים, ובעדויות לבגידות לכאורה של הבעל הטרי. על פי הדיווחים, בזמן שקים הייתה עם אימה וחברותיה בדובאי, קריס השתעשע במועדון עם שתי נערות, שאחת מהן אף צייצה בטוויטר שלה אחר כך: "סורי קים!". קרדשיאן בעצמה סיפרה למגזין "פיפל" שחיי הנישואים הם "לא אידיאליים" כפי שחשבה.

מקורבים לכוכבת הריאליטי, מספרים שגם פער הגילאים בין השניים הוא אחד הגורמים לפרידה. "קים בת 31, אבל קריס הוא שחקן כדורסל בן 26 ומתנהג כפי שכל חבריו בגיל הזה מתנהגים. הוא עדיין לא מעכל את העובדה שהוא נשוי". אז זהו, אולי עכשיו זה יהיה יותר פשוט עבורו. מנגד, החלו שמועות כי כל סיפור החתונה הוא בעצם הונאה אחת גדולה וכי הכל נעשה על מנת להרוויח כמה דולרים מהחתונה. כזכור, הזוג הנוצץ הרוויח 17 מיליון דולר מסיקור החתונה.


וואלה! סלבס עשתה הסכם ממון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully