וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן אישה נשואה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

21.8.2011 / 0:04

רק באוקטובר האחרון ייללה קים קרדשיאן על כך שרצתה כבר להיות נשואה בגיל 30, ואתמול, פחות משנה אחר כך, היא התחתנה עם הכדורסלן קריס האמפריס. וואלה! סלבס שוברת כוס

"היום הוא היום!", צייצה אתמול (שבת) בהתרגשות קים קרדשיאן, 30, שהתחתנה אמש עם שחקן הכדורסל קריס האמפריס, 26, באחוזה מפוארת בקליפורניה. רק באוקטובר האחרון התבכיינה הקרדשיאנית למגזין "פיפל" כי הייתה בטוחה שתהיה כבר אישה נשואה בגיל 30, ותראו מה זה - כמה שבועות אחר כך היא התחילה לצאת עם האמפריס, ששלף את הטבעת (בשווי 2 מיליון דולר, תודה ששאלתם) בחודש מאי האחרון.

קים קרדשיאן. GettyImages
אז כן! קים קרדשיאן וקריס האמפריס/GettyImages

אז הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת: החתונה נערכה במגה-אחוזה פרטית בקליפורניה (משהו צנוע בשווי 29 מיליון דולר), בנוכחות 440 אורחים (וזה עוד אחרי קיצוצים). האורחים לבשו רק שחור-ולבן (כך נדרש בהזמנה) והכלה לבשה עיצוב של גורואית הכלות וורה וונג. "אני רוצה שאנשים יצאו מהחתונה ויגידו 'או מיי גוד, השמלה!", היא סיפרה בתוכנית הרדיו של ראיין סיקרטס.

באופן מצחיק, גם בובת השעווה של כוכבת הריאליטי במוזיאון "מאדאם טוסו" הולבשה בשמלת כלה, אבל לא כזאת שיכולה לרמוז על הדבר האמיתי. "בכנות, לא היה לי מושג שהם הולכים לעשות את זה עד שראיתי את זה בטוויטר", סיפרה הגברת. "לא בדיוק משהו שהייתי לובשת, אבל אוקיי!".

קים קרדשיאן. רויטרס
"לא משהו שהייתי לובשת". בובת השעווה של קרדישאן/רויטרס

הטקס נערך בתוך אוהל מיוחד שהוקם בחצר האחוזה, וזאת כדי שצלמי פפראצי חטטניים לא יוכלו לצלם תמונות מהאוויר (אבל תסמכו על כוכבת ריאליטי שלא תסתיר מכם פרטים: קים כבר רקחה מהחתונה שלה ספיישל טלוויזיוני שישודר בשני חלקים, ומכרה את התמונות למגזין "פיפל" בבלעדיות תמורת 1.5 מיליון דולר). הבלוגר פרז הילטון מדווח שהזוג לא יסתפק רק באיוונט הזה, ולמען כל מי שפספס את האירוע המרכזי, יערכו השניים בעוד עשרה ימים שידור חוזר לכל החברים בחוף המזרחי, עם מסיבת חתונה נוספת.

יש לציין שזאת לא הפעם הראשונה שכוכבת הריאליטי אמרה 'איי דו'. לפני עשור התחתנה קרדשיאן עם המפיק המוזיקלי דיימון תומאס. הנישואים הסתיימו בגירושים צורמים ארבע שנים אחרי, עם האשמות מצד האקס כי היא "צרכנית כפייתית" שדרשה ממנו לממן לה ניתוחי הגדלת חזה ושפתיים.

וואלה! סלבס הלכה לטחון בבופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully