וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מאורסת

שירות וואלה! סלבס

25.5.2011 / 16:34

הרווקה הרותחת קים קרדשיאן הודיעה היום שהיא מתחתנת עם בן זוגה, שחקן הכדורסל קריס המפריס. וואלה! סלבס מקווה שהפעם זה לא ייגמר בתוכנית ריאליטי

תגידו מזל טוב לקים קרדשיאן: הפצצה הטלוויזיונית קיבלה הצעת נישואים מהבויפרנד שלה בחצי השנה האחרונה, שחקן הכדורסל קריס המפריס.
קרדישאן סיפרה למגזין "פיפל" שהצעת הנישואים הייתה ב-18 למאי, כשחזרה הביתה וגילתה את המפריס כורע ברך בחדר השינה כשהשאלה "האם תתחתני איתי?" כתובה בשושנים על המיטה. שנייה, עלה לנו משהו לגרון. "לא ציפיתי לזה בכלל", אמרה הקרדשיאנית (30), למגזין. "הייתי בכזה שוק, בחיים לא חשבתי חשבתי שזה יקרה בבית ולא חשבתי שזה יקרה עכשיו". תזכורת: רק בחודש אוקטובר, ביום ההולדת שלה העניקה קים ראיון יבבני במיוחד בו אמרה ש"הייתי בטוחה שאהיה כבר נשואה בגיל הזה". אז הנה, עכשיו זה קורה.

קים קרדשיאן. GettyImages
"לא ציפיתי לזה בכלל". קרדשיאן/GettyImages

על פי הדיווחים, המפריס (26) שלף טבעת יהלום של 20.5 קראט, והזמין את כל החמולה לחגוג איתם בהמשך הערב.
"קריס באמת לא רצה לעשות חגיגה גדולה אחרי ההצעה, אבל הוא אמר לאימא שלי בצחוק שזה יהיה נחמד אם יהיו כמה סוסים בחצר, ובאמת אימא שלי הביאה אחר כך שני סוסים, זה היה היסטרי!", מנדבת קים עוד כמה פרטים לא נחוצים.

רק נזכיר לכם שקים K כבר הייתה נשואה בעבר: כשהייתה בת 20 היא אמרה "איי דו" למפיק המוזיקלי דיימון תומאס. הנישואים החזיקו מעמד 4 שנים והסתיימו בצורה מכוערת כשתומאס כינה אותה "צרכנית כפייתית" וטען שחוץ מלממן לה הגדלת חזה ושפתיים, הוא לא חושב שהנישואים באמת תרמו למשהו או למישהו.

וואלה! סלבס רוטטת מהתרגשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully