וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוגגת 31 בגדול

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק -gettyimages

24.10.2011 / 16:35

לא אחת כמו קים קרדשיאן תתן לשמועות על בעיות בזוגיות, להרוס לה את החגיגה. בתפריט לכבוד יום הולדתה ה-31: ארוחת גורמה בניו יורק, מסיבת ענק בווגאס והמון בלינג. וואלה! סלבס קנאית

קים קרדשיאן יודעת שיש רק דרך אחת להזים שמועות מרושעות על בעיות בנישואין: עם מסיבות, מסיבות ועוד קצת מסיבות לסיום. אחרי פסטיבל החתונה שלה, היא התפנתה לפרויקט נוסף: קרנבל יום הולדת אימתני. הפעם, במקום איוונט לחמש מאות מוזמנים, המצולם כולו לערוץ E! ומשודר בספיישל של שני חלקים, היא הלכה על קונספט צנוע יותר.

החגיגות התחילו בניו יורק, שם הלכה הקרדשיאנית עם הבעל קריס האמפריס ועם כל המשפחה לדינר חגיגי במסעדת "דרבי". יום אחרי הארוחה (שכללה גם הופעה של אחת, פינק), צייצה כוכבת הריאליטי תמונה שלה ממריאה ללאס ווגאס, במטוס פרטי כמובן, עם שרשרת יהלומים בגודל של בית קטן ובמחיר של מדינה קטנה. בלאס ווגאס, אם אתם חייבים לדעת, היא חגגה עם כל המשפחה ועוד כמה מאות מעריצים היסטריים במועדון "מארקי" בעיר.

עדי ראייה סיפרו שהאנשים במקום היו בהיסטריה, כשהבינו שכוכבת הריאליטי מתארחת שם: "בשלב מסויים קורטני, אחותה של קים, ניסתה לקחת את המיקרופון ולהרגיע את אנשים, אבל זה רק גרם להם לצרוח יותר בהיסטריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלינג-בלינג. ככה קים קרדשיאן טסה מעיר לעיר. ואיך אתם טסים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקרה ותהיתם, התיעוד האובססיבי של הערב בטוויטר הוא לא משהו חדש בשביל מישהי שבנתה קריירה על השתתפות בריאליטי, אבל הוא גם נועד להרגיע את חרושת השמועות על בעיות בנישואים שלה שהתלקחה בחודש האחרון.

למרות שהקרדשיאן אמרה 'איי דו' רק לפני כחודש, היא נאבקת בימים אלו בסיפורים בצהובונים, שטוענים כי היא אוטוטו מתגרשת. צהובון ה"סטאר" פרסם השבוע, כי בזמן שקים הייתה בטיול בדובאי, בילה הבעל קריס עם חבריו בברים, פלירטט והחליף טלפונים עם כל חצאית שזזה באזור, "כאילו הוא לא גבר נשוי". על פי המגזין, האמפריס קיבל לפ-דאנס משתי בנות בשם ג'יל ולורן (שמות משפחה לא נחוצים) ואחת מהן אף צייצה בטוויטר שלה לאחר האירוע, שרשרת סטטוסים המתארים את הבילוי הפרוע שלה עם האמפריס והוסיפה: "סורי קים!!". אמש כאמור, נראה שקים השאירה את כל הסיפור מאחוריה.

וואלה! סלבס חוגגת יום הולדת לא פחות מחמש פעמים בשנה. אבל לא מזדקנת אפילו פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully