וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייטי הולמס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

12.4.2013 / 2:48

הצעירה עם מראה בת השכן הביישנית מהטלוויזיה, צמחה להיות כוכבת קולנוע, אשתו של קרוז ובשנה האחרונה גם רווקה מבוקשת. איך זה השפיע על הפנים הנאות? וואלה! סלבס מופנמת

אימג'בנק GettyImages

קייטי הולמס היא כבר מזמן לא הצעירה השובבה שהלהיבה את כולם בדרמה "דוסון קריק", אלא אישה-אישה. כשהיא כמעט בת 35, ומאחוריה עשור וחצי של תהילה על המסך, חיים של פרסונה במדורי הרכילות ובחודשים האחרונים גם כגרושה של טום קרוז, השחקנית היא אחת הכוכבות המסקרנות ביותר שנוהגות לצעוד על השטיח האדום.

סוף הניינטיז של המאה שעברה היתה התקופה שבה הולמס בערה על המסך הקטן בתור "ג'ואי", הטומבוי החיננית - אך מאז המשיכה להלהיב, אם בטלוויזיה או בעזרת שוברי הקופות של הקולנוע ("באטמן מתחיל"). אבל אם להודות על האמת, הסיבה העיקרית שבגללה משכה תשומת לב בשנים האחרונות, היתה נישואיה הלא ברורים לקרוז, שהסתיימו בשנה שעברה, וכן בתם המשותפת והמדוברת - סורי. הכי דיווה בהתהוות.

רגע לפני שתחזור לכבוש את המסך ותתאושש סופית מהחיים המשותפים עם קרוז, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קייטי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה טומבוי. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים ששיחקה במגרש של הצעירים ועד לימים אלה ממש, בהן היא אמא מתועדת ושחקנית לא רעה בכלל. מזהים את ג'ואי פוטר?


וואלה! סלבס היתה שמחה להיות חלק מזוגיות כושלת. גם אם תצטרך להתחתן עם אלברטו, השיפוצניק המקסיקני שמבקר בישראל.


עוד מתיחות פנים: קים קרדשיאן | נטלי פורטמן | ג'סטין טימברלייק | מדונה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully