וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתביישי לך!": קיילי ג'נר חוטפת בראש על החופשה שלה בפריז

1.9.2020 / 23:15

עוקבייה של קיילי ג'נר מציפים אותה בתגובות חריפות בגלל התמונות שלה מבלה בפריז בזמן מגיפת הקורונה: "היא מטיילת לה ברחובות פריז ואני לא יכולה אפילו לבקר את אחותי שגרה 10 דקות ממני בלי לחטוף קנס". וואלה! סלבס רותחת מעצבים, לאו דווקא על ג'נר

קיילי ג'נר/אינסטגרם

לפעמים נראה שלא משנה מה אחת מבנות משפחת קרדשיאן תעשה, ברשת כבר ימצאו סיבה להתפוצץ עליה. הפעם אולי הכעס מוצדק, שכן הגברת קיילי ג'נר מוציאה לכולנו את העיניים בתמונות שלה מבלה ברחובות פריז בזמן שרבים ברחבי העולם חיים בהסגר, בידוד וריחוק חברתי. ג'נר בילתה עם חבר (אפלטוני, אל תדאגו) בפריז ושיתפה בשבת האחרונה תמונות שלה על בניין גבוה המשקיף אל העיר הצרפתית, תמונות שלה מחוץ לחנות לואי ויטון בעיר ועוד כל מיני סטוריז שלה ממוזיאון הלובר. בתמימותה, חשבה ג'נר שהמעריצים יפרגנו - אך אלה הציפו אותה בתגובות קשות הקוראות לה להפסיק להשוויץ בחופשות שלה בזמן שכולנו לא יכולים בכלל לטוס לחו"ל.

היו כאלה שהצביעו על כך שבתמונות היא לא עוטה מסיכה, אם כי בואו לא נהיה קטנוניים. בתמונות היא מצטלמת לבד, כך שאנחנו מאמינים שהיא הייתה מספיק אחראית לשים עליה חזרה את המסיכה בסוף הצילומים. חוץ מזה, באחת התמונות שלה מחוץ לחנות לואי ויטון היא נראית עוטה מסיכה אז תפסיקו. "המסכה שלך נראית מהמם", כתב בציניות משתמש אחד שלא הבחין בתמונה עם המסיכה, "אם כולנו צריכים להישאר בבית, גם את צריכה".

אחרים לא היו מרוצים שהיא בכלל הגיעה לפריז. משתמש אחד כתב: "קיילי ג'נר טסה לפריז בזמן הקורונה בעוד ששאר העולם לא יכול לטייל או לבקר את משפחתו במדינות אחרות בגלל המגבלות. זה פשוט לא יושב לי טוב". משתמש אחר הוסיף כי בעוד אנשים רבים מחכים בסבלנות לבקר את יקיריהם בעולם, "קיילי ג'נר מטיילה לה ברחובות פריז בחופשה כאילו אין מחר". משתמשת אחרת צייצה בטוויטר: "טוב לדעת שקיילי ג'נר יכולה לטוס לפריז ליומיים בזמן מגפה עולמית ללא השלכות, אבל אני לא יכולה לבקר את אחותי שגרה במרחק של 10 דקות ממני בלי לקבל קנס של אלף דולר".

היו גם כמה שהתייחסו לדוגמה שהיא משמשת למעריצים שלה: "יש לך פלטפורמה ענקית ובמקום לקדם ריחוק חברתי וציות לחוקים ולתקנות שנועדו לשמור על הבטיחות של כולנו במגפה העולמית... את משוויצה בנסיעותיך בעולם. יש אנשים שאינם יכולים אפילו לבקר בני משפחה חולים במהלך המשבר הזה. אני מקווה שאת מתביישת בעצמך", כתב אחד המשתמשים ואחר הוסיף: "כולם תוהים איך היא חצתה את גבולות המדינה לאירופה בתקופה הזאת והורשתה לטוס חזרה לארה"ב? או שזה רק אני...".

מרבית מדינות אירופה, ביניהן צרפת, אינן פתוחות לתיירים אמריקאים, אך ייתכן שג'נר הצליחה להיכנס לעיר לצורך עבודה. על פי הדיווחים ממקור אנונימי, ג'נר נסעה לפריז במסגרת "נסיעת עסקים" מאחר שהמטה של חברת הקוסמטיקה Coty Inc, חברת האם של "קיילי קוסמטיקס", נמצא בפריז. על הדרך היא לקחה את הידיד הטוב שלה, פאי חדרה, והשניים נהנו קצת ממה שיש לעיר להציע. על אף שיש לביקור סיבה מוצדקת לכאורה, זה עדיין לא ריצה את העוקבים. "אז קיילי ג'נר נאלצה לטוס לפריז. רגע, היא לא יכלה לעשות שיחת וידאו?", כתב אחר ואחר הוסיף: "גם אם זו הייתה פגישת עסקים, כל התמונות שלה מבלה בעיר אינן מכבדות".

באתר של שגרירות ארה"ב בפריז צוין כי ממשלת צרפת מאפשרת לאנשים עם "פעילות עסקית חשובה לכלכלה הצרפתית" להיכנס למדינה - ואנחנו ממש לא בטוחים עד כמה הביקור של ג'נר באמת קריטי לכלכלת צרפת.

זו לא הפעם הראשונה שזאת חוטפת בראש על ההתעלמות שלה מכללי הריחוק החברתי או על תיעוד מסעותיה ("חסרי ההתחשבות") ברחבי העולם בימי הקורונה. ביולי מייסדת "קיילי קוסמטיקס" לקחה איתה שוב את פאי לחופשה משותפת באתר הנופש המדברי היוקרתי של יוטה, אמנגירי. באוגוסט ג'נר נפשה עם חברות ומשפחתה באיי טורקס וקאיקוס, שנפתחה מחדש לתיירות בינלאומית, לרגל יום הולדתה ה-23.

וואלה! סלבס לא אוהבת להוציא עיניים לעוקבים שלה, אלא אם כן זה עם איזמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully