וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר חרציות: קייטי פרי ואורלנדו בלום הורים לבת משותפת

27.8.2020 / 10:49

בעוד שהפופסטאר קייטי פרי גילתה לכולם שהיא מצפה לבת, מהשחקן אורלנדו בלום, בקליפ לשיר שלה - את העובדה שהשניים הורים לבת משותפת שנולדה אתמול, חשפו בפני העולם דרך ארגון צדקה למען ילדים ברחבי הגלובוס. אז איך קראו לבייבי גירל? וואלה! סלבס פרחונית

קייטי פרי חשפה שהיא בהריון מאורלנדו בלום בקליפ חדש (יוטיוב)

קצת יותר מארבע שנות קשר זוגי לוהט (פלוס פרידה קורעת לב באמצע) - הביאו את אהבתם של הזמרת קייטי פרי ובן הזוג, השחקן ההוליוודי אורלנדו בלום, לרגע השיא: לידת בתם המשותפת הראשונה. נכון שהוא כבר אבא לילד מהאקסית, אז מה, מדובר בבת הראשונה שלו!

רכלו על הלידה של קייטי פרי באינסטגרם

אורלנדו בלום, קייטי פרי. GettyImages
קולולו! אורלנדו בלום וקייטי פרי/GettyImages

בחודש מרץ האחרון, הפופסטאר האמריקאית בת ה-35 חשפה בפני העולם שהיא ובלום הבריטי (43), לו היא מאורסת בשנה וחצי האחרונות, מצפים לילד ראשון משותף. זה קרה בסיום הווידאו הצבעוני שלה ל"Never Worn White", אז הוציאה את הבטן הענוגה והטריפה את העולם משך כמה דקות.

עוד בוואלה!

נתפסה על חם: קייטי פרי באמצע שיחת וידאו סקסית

לכתבה המלאה

חצי שנה קדימה, פרי נכנסה אתמול (רביעי) לחדר הלידה - שם נולדה הבת המשותפת לשניים. את הבשורה, בלום והיולדת בחרו לחשוף באמצעות ארגון יוניס"ף (הקרן הבינלאומית של האו"ם לילדים ברחבי הגלובוס), שפרסם תמונה של הידיים של פרי ובלום (שמתפקדים כשגרירי רצון טוב של הארגון) כשהם אוחזים בזו של הבייבי, לצד הכיתוב "אנחנו מוצפים באהבה ופליאה מהגעתה הבטוחה והבריאה של בתנו לעולם".

בהמשך ההכרזה, הוסיפו שעל מנת לחגוג את לידת בתם הראשונה יחד - ייסדו אתר תרומה לארגון, שמסייע לילדים גם באזורי סיכון להיוולד בתנאים טובים יותר, "כדי לדמיין התחלה בטוחה ובריאה יותר לחייו של כל ילד". נשמות טובות, שבחרו לבת שם מיוחד: דייזי דאב בלום. או בתרגום חופשית, חרצית-חיננית יונה בלום.

קייטי פרי. GettyImages
ככה היא נראתה במהלך ההריון. פרי/GettyImages
אורלנדו בלום, קייטי פרי. GettyImages
שיהיה במזל/GettyImages

בלום ופרי, אחד הזוגות הכי פאן בתעשיית הבידור העולמית, שכאמור מנהלים מערכת יחסים מאז 2016 - התארסו ביום הוולנטיין (חג האהבה הבינלאומי) 2019, כולל זר חרציות (דייזיז) ברקע. עוד לפני שמצאו זה את זו, פרי הספיקה להתחתן ולהתגרש אחרי כשנתיים מהקומיקאי הבריטי ראסל ברנד, בעוד שבלום היה נשוי לדוגמנית מירנדה קר, איתה הביא לעולם את בנו הבכור פלין (9).


וואלה! סלבס רוצה לקרוא לבנות שלה תירסית, חומוסית ואפונית, על שם הצומחים החביבים עליה.

התמונה שהכריזה על הלידה של קייטי פרי:

אורלנדו בלום, קייטי פרי. GettyImages
איך קוראים לבייבי? דייזי דאב!/GettyImages
אורלנדו בלום וקייטי פרי במסיבת גלובוס הזהב, ינואר 2016. GettyImages
פאוור קאפל. קייטי פרי ואורלנדו בלום בתקופה שבה הכירו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully