וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שומר מרחק: אורלנדו בלום חייב לנשק את קייטי פרי ההריונית

23.3.2020 / 12:38

רוב ההוליוודיים מתבודדים בביתם וממליצים למעריצים לשמור על דיסטנס בגלל וירוס הקורונה? כי יש אחד שפשוט לא מסוגל להוריד את השפתיים מארוסתו קייטי פרי. נו, אורלנדו בלום, שמתלקק איתה גם במפגש מקרי. וואלה! סלבס בריאות

קייטי פרי חשפה שהיא בהריון מאורלנדו בלום בקליפ חדש (יוטיוב)

באמת שוואלה! סלבס רצתה להביא לכם דיווח שלא בדיוק קשור לווירוס הזה שמשגע את העולם ונותן את השפעותיו בכל רחבי הגלובוס, אבל כשהיא ראתה הוליוודי שלא מסוגל להוריד את הידיים, או השפתיים במקרה הזה, מבת הזוג ההריונית שלו - לא יכלה שלא לחשוב לעצמה: מה לעזאזל, אורלנדו בלום, למה בפומבי, אחרי שקייטי פרי ביקרה בדראגסטור?! למההההה.


רכלו על קייטי פרי ואורלנדו בלום מתנשקים גם באינסטגרם

אורלנדו בלום מנשק את קייטי פרי במכונית. splash
רגע, אורלנדו בלום, אתה בטוח שבטוח לעשות את זה?/splash
אורלנדו בלום מנשק את קייטי פרי במכונית. splash
לא יכול לעצור את עצמו. בלום מנשק את קייטי פרי "מבלי שיראו"/splash

פרי (35) שהכריזה בתחילת החודש שהיא מצפה לילד ראשון משותף עם ארוסה זה שנה, בלום, כנראה שהייתה חייבת לקפוץ לקנות מצרכים בבית המרקחת השכונתי שבלוס אנג'לס. בשקית הניילון היא אמנם אחזה רק באמצעות כפפה, כפי שמומלץ, בעוד שאת הכלבלב הקטן שלה נשאה בסגנון קנגורו, בתוך הז'קט הקל שמסתיר את הבטן.

עוד בוואלה!

נתפסה על חם: קייטי פרי באמצע שיחת וידאו סקסית

לכתבה המלאה

אבל אז, כשאהובה הבריטי שנהג ברכב אחר, נתקל בפופסטאר במקרה (או שלא) כשהיא בדרך הביתה - לא רק שבלום עצר בצד, יצא מרכבו בחליפת גוף צמודה (מה?), רק כדי לאחל לה נסיעה בטוחה, אלא גם דחף את ראשו מבעד לחלון רק כדי לנשק את ההריונית שלו לפני שהיא ממשיכה בדרכה.

סליחה, אורלנדו, גם לא נשאר בבית, גם בבגד משונה וגם מנשק את קייטי במרחק של פחות מהמומלץ? מה השלב הבא, מסיבה באחוזה שלך? שמור על עצמך!


נו טוב, וואלה! סלבס מנשקת את עצמה, כלומר את ההשתקפות שלה במראה, מאז 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully