וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, הנה אדל בביקיני!

31.8.2020 / 11:01

הנה תמונה של אדל שאולי נתפסה כפנטזיית מדע בדיוני עד לפני כמה חודשים - אבל אחרי שעברה שינוי חיצוני מדובר הדיווה לא מתאפקת, כך ששיתפה את העולם בתמונה שלה חוגגת... כשהיא לובשת חזיית בגד ים מינימלית. וואלה! סלבס קרנבל

אימג'בנק GettyImages

היא הייתה גדולה מהחיים, השוויצה בקול מרגש ובהופעות בלתי נשכחות, שרה פזמונים מרטיטים, זכתה בפרסים ומילאה אולמות - אבל מי חשב שיום אחד, הזמרת אדל תשוויץ בתמונה של עצמה כשהיא חוגגת בחזייה? לא, לא מדובר בתעלול פוטושופ או פנטזיה של מעריצים, אלא בדיווה הבריטית שפרסמה בכבודה ובעצמה את התיעוד שלה בחלק עליון של ביקיני מעוטר בדוגמת דגל ג'מייקה. הלוווווו!

רכלו על אדל בחזייה גם באינסטגרם

אדל עם צמות. GettyImages
כך היא הייתה... אדל בתמונה מהעבר, העבר הרחוק/GettyImages
אדל. אינסטגרם, צילום מסך
והיום? חוגגת בביקיני! אדל גרסת 2020/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בת ה-32, שהייתה ידועה בעבר לא רק בלהיטים אלא גם בזכות גזרתה העסיסית, משגעת את עולם הבידור כבר חודשים ארוכים ברמזים ותמונות שבהן היא מציגה גזרה שדופה בהחלט. הכל, כשנה אחרי שעברה גירושים מבן הזוג ואבי בנה בשבע שנים שקדמו לכך, סיימון קונקי. מהפך? נראה שהוא הושלם.

עוד בוואלה!

הפלישה הבריטית: אדל מייעצת לשכנה החדשה שלה מייגן מרקל

לכתבה המלאה

הלילה (שני, שעון ישראל) פרסמה הזמרת את התמונה (שייתכן שצולמה כבר ב-2019) כמחווה לפסטיבל נוטינג היל הלונדוני שבוטל השנה (כן, קורונה) - כשהיא לבושה במכנסי אימון, שיערה אסוף ועל גבה נוצות צהובות, כלל החזייה שלא הסתירה את את הבטן השובבה והמחשוף הנדיב שלה.

אדל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
סקיני ביץ'. אדל בטוטאל לוק סקיני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אגב, היו כאלה שהתרגזו מהשימוש בדגל הג'מייקני על החזה שלה ואפילו טענו לניכוס תרבותי של תרבות האיים השחורה מצד הגברת הלבנה. לעומתם, היו את אלה שהסבירו בתגובות לתמונה ש"קרנבל נוטינג היל חוגג את התרבות הג'מייקנית בלונדון. אנשים מכל העדות והגזעים מוזמנים להצטרף, כך שזה בדיוק המקום המתאים שבו אדל יכולה להתלבש כך. זוהי הערכה ולא ניכוס. למדו את ההבדל, אמריקאים צדקנים". היי, היא בביקיני אז אולי עדיף להתייחס לצעד המרגש הזה וזהו.


וואלה! סלבס לובשת חזייה רק כשהשליח מהסופר מגיע. הוא לא מתרשם.

אדל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מהפך, אילוסטרציה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
אדל. אינסטגרם, צילום מסך
מקפידה על הדיאטה. אדל/צילום מסך, אינסטגרם
אילוסטרציה. GettyImages
אדל הישנה? כבר לא קיימת יותר!/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully