וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס מתוודה: "הפעם הראשונה שלי הייתה עם אישה. עם שתי נשים"

20.8.2020 / 0:03

מיילי סיירוס התראיינה לפודקאסט השערורייתי של אלכסנדרה קופר וענתה על כמה שאלות מאוד אינטימיות, כולל החוויה המינית הראשונה שלה עם נשים, חיבתה לדילדו, סלידתה ממשחק מקדים ושימוש מופרז בחומר סיכה ואצבעות. וואלה! סלבס מרגישה צנועה פתאום

מתיחת פנים - ככה השתנתה מיילי סיירוס מ-2006 עד 2016/מערכת וואלה! News

תראו, זה ידוע שמיילי סיירוס היא הילדה הרעה של עולם המוזיקה, אך על אף ההיכרות המעמיקה שלנו עם הכוכבת השערורייתית, לא האמנו שהיא עוד תצליח להפתיע אותנו. השבוע אכלנו את הכובע כשסיירוס שיתפה כמה פרטים מאוד אינטימיים - שלא בטוח שבכלל רצינו לשמוע - על חיי המין שלה. בריאיון מלוכלך במיוחד שהעניקה לפודקאסט של אלכסנדרה קופר, "Call Her Daddy", סיפרה סיירוס שהחוויה המינית הראשונה שלה הייתה עם אישה, כלומר, עם שתי נשים - ושכל זה קרה עוד לפני שהפכה לכוכבת דיסני, בסדרה האנה מונטנה. נהרסה לנו הילדות עכשיו.

על אף שהקשר האחרון שלה היה עם הזמר קודי סימפסון, היא מודה שהיא בכלל מעדיפה נשים, שהיא אוהבת איברי מין גבריים ודילדואים - אך יותר בהקשר של יצירות אמנות, ושתמיד תעדיף זוג שדיים על זוג אשכים. טו מאץ' אינפורמיישן, האני.

מיילי סיירוס מתארחת בפודקאסט של אלכסנדרה קופר

מיילי סיירוס סיפרה: "נמשכתי לבנות הרבה לפני שנמשכתי לבנים. כשהייתי בערך בת 11, חשבתי שמיני מאוס היא סופר לוהטת. מזל שבסופו של דבר הגעתי לדיסני, כי הסיכוי שלי עם מיני עלה. כשהייתי בערך בת 11 או 12 החברות שלי התחילו לספר לי מה הן עושות עם בנים ולא כל כך הבנתי את זה. הפעם הראשונה שלי הייתה עם אישה - עם שני נשים". כששאלה אם הן הלכו על זה "עד הסוף", היא השיבה: "ברור!".

סיירוס סיפרה בעבר שהיא פאנסקסואלית, כלומר שהיא אינה מגבילה את העדפותיה המיניות לזהות מגדרית או מין ביולוגי כזה או אחר, אך כעת היא אומרת שהיא דווקא מעדיפה נשים. היא סיפרה: "אני חושבת שנשים הרבה יותר אטרקטיביות. אני לא אוהבת משחק מקדים. כפי שכולם יעידו, אפילו בעסק שלי אני לא אוהב להקניט, אבל אני בהחלט יכולה לשחק משחק מקדים עם אישה יותר מאשר עם גבר. נשים הן הרבה יותר לוהטות". סיירוס הוסיפה: "אני אוהבת בולבולים כי הם אסתטיים, אבל נשים הן הרבה יותר לוהטות. אני חושבת שכולם יסכימו שעוד מזמנים קדומים, בולבולים יוצרים פסלים יפיפיים, אבל מעבר לזה, אני לא מעוניינת. אני אוהבת בולבולים כיצירות אמנות. אני אוהבת את הצורה שלהם. זה בסדר אם הוא פשוט יכול להיכנס וללכת כי אני לא רוצה שהוא יסתכל עליי. אני ממש לא רוצה לבהות בו לאורך זמן. כולם יודעים שציצים יפים יותר מאשכים. כולם יודעים את זה".

סיירוס חלקה גם את דעתה על סקס עם גברים: "אין לי זמן למשחק מקדים כי אני עסוקה מדי. יש לי הרבה מה לעשות. אין לי באמת זמן לשבת ולתת למישהו ללקק לי את ה***. אני רוצה שזה יגמר מהר. כשזה מגיע לסקס אנחנו מורחים חומר סיכה וממהרים. אם אני במצב רוח טוב, אז זה בסדר. אני לא באמת צריכה חומר. אני בסדר. רק תמהר. תמהר ותעשה את זה טוב. אני גם לא אוהבת לעשות סקס על הבוקר, למרות שלמדתי לאהוב".

על אף חיבתה לנשים, סיירוס מודה שכעת אין לה זמן להיכרויות או סטוצים מכיוון שהיא מרוכזת במוזיקה שלה. היא הוסיפה: "נתתי אוראלי לאחרונה אבל זה לא היה כיף כמו שחשבתי שיהיה. זה פשוט לקח יותר מדי זמן ואני ממש עסוקה". היא גם מודה שהיא אוהבת לאסוף צעצועי מין - אם כי היא לא קונה אותם כדי להשתמש בהם. היא אמרה: "ברוב צעצועי המין שלי אני משתמשת לעיצוב הבית. הרבה פעמים אני קונה דילדו ומעבר לפעולה שלו, אני יותר אוהבת את איך שהוא יראה על הקיר. אני אוהבת ויברטורים אבל אני בעיקר אוהבת את איך שהם נראים ואני מרגישה שאני די מסתדרת עם עצמי". היא הוסיפה: "אני מעדיפה להשתמש בידיים. אני אובססיבית לעצמי".

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
מיילי סיירוס על ליאם המסוורת': "זה כמו מוות כשאתה מאבד אהבה כל כך עמוקה - זה מרגיש כמו מוות"/GettyImages

לאחרונה הודיעה סיירוס כי נפרדה מהזמר קודי סימפסון לאחר כמעט שנה ביחד. כשנשאלה מתי קיימה יחסי מין עם גבר לראשונה, היא אמרה: "הייתי בת 16. זה לא היה ניק ג'ונאס אבל בסופו של דבר התחתנתי עם הבחור, אז זה די מטורף". היא כמובן מתייחסת לשחקן ליאם המסוורת', איתו היא יצאה לסירוגין במשך עשור לפני שהשניים נישאו בסוף 2018 והתגרשו שמונה חודשים לאחר מכן, באוגוסט שעבר. כשנשאלה על הפרידה שלהם, חשפה מיילי שהיא זו שסיימה את זה. היא אמרה: "זה כמו מוות כשאתה מאבד אהבה כל כך עמוקה - זה מרגיש כמו מוות. לפעמים מוות מרגיש קל יותר. האדם עדיין מתהלך על פני האדמה. זו בחירה. המוות הוא לא בחירה וזו כן".

היא הוסיפה: "בהתחלה כשיצאתי מקשרים ארוכים כי זה לא עבד, זה היה ממש טראומה. היום אני במקום שאני מסתכלת על זה ואוהבת ומכבדת את זה. מערכת היחסים שהייתה לי במשך עשור הייתה תקופה מדהימה בחיי והקשר שהיה לי עם עצמי כהאנה מונטנה וכל זה - זו הייתה תקופה נהדרת בחיי. אהבתי לעבוד עם אבי (בילי ריי סיירוס) כל יום. באותה תקופה לא ידעתי איזה מזל היה לי. כל מה שעברתי בחיי, אפילו התקופות הפחות טובות, איכשהו הביאו אותי עד הלום ואני אוהבת את מי שאני היום. אם משהו מכל אחד מהדברים האלה לא היה קורה, אני לא בטוחה שהייתי מי שאני היום, אז אני מאושרת".

וואלה! סלבס גם רואה בבולבולים יצירות אמנות ויש לה אוסף מרהיב שמור בקופסה מתחת למיטה מכל האקסים שלה.

ככה נראה יום הצילומים לראיון החושפני עם מיילי סיירוס:

האזינו לראיון המלא:

איזה צבע הכי יפה?

כחול
אדום
ברור שוורוד
סגול
זהב
כסף
צהוב
כתום
ירוק
שחור
506 משתתפים

מה אתם הכי אוהבים לאכול לארוחת בוקר?

פנקייק
ביצים
שקשוקה
יוגורט
387 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully