וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס: "שיקרתי על אובדן הבתולים שלי במשך עשור"

16.8.2020 / 11:35

מיילי סיירוס פרועה, מוכשרת, שקרנית? כשנה אחרי שנפרדה מבעלה ההוליוודי ליאם המסוורת' (חודשים ספורים אחרי שנישאו), הזמרת גילתה שהיה פרט אחד אישי מאוד מחדר המיטות שהסתירה מאהובה לשעבר במשך המון, המון זמן, עד לרגע שבו נאלצה להתוודות. וואלה! סלבס תמימות

מתיחת פנים - ככה השתנתה מיילי סיירוס מ-2006 עד 2016/מערכת וואלה! News

מכירים את הפרידות הרומנטיות האלה שלא מותירות מקום לספק - בני הזוג לשעבר ממש לא יתאחדו בעתיד הקרוב או הרחוק יותר? אז מיילי סירוס וליאם המסוורת', הפאוור קאפל הצעיר שלתדהמת העולם נפרד בקיץ שעבר, רק חודשים ספורים אחרי שהשניים נישאו, כנראה כזה.

לראייה, סיירוס בת ה-27, מאווררת את הסודות ממערכת היחסים שתחזקה לא פחות מ-9 שנים (עם פרידה באמצע), כולל גילוי של סוד ששמרה מהציבור במשך עשור וקשור לבעלה לשעבר, לאובדן הבתולים שלה ולעובדה ששיקרה בנושא הסופר אינטימי הזה. רק שכיום, כבר אין לה בעיה לדבר על הכל בפומבי!

רכלו על הסוד של מיילי סיירוס באינסטגרם

מיילי סיירוס. GettyImages
לא כזאת פרועה? מיילי סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
קיבל מידע מוטענה לאורך המון שנים. ליאם המסוורת' עם סיירוס/GettyImages

סיירוס, שמקדמת בימים אלה את השיר החדש שלה "Midnight Sky", סיפרה בראיון ששיקרה לשחקן האוסטרלי בן ה-30, כשהכירה אותו אי שם כשהייתה בת 16 (והוא בן 20), בתקופה שבה החלו לצאת זו עם זה כשנפגשו על סט סרט לנוער. "לא שכבתי עם אף אחד עד שהייתי בת 16, אבל מצאתי את עצמי מתחתנת עם הבחור בסופו של דבר, אז זה קצת משוגע", סיפרה בהתלהבות.

עוד בוואלה!

האקס של מיילי סיירוס גילה שהיא מתגרשת ממנו - באינסטגרם!

לכתבה המלאה

בזמנו, הזמרת השובבה טענה בפניו שהיא לא בתולה, אבל שיקרה רק כדי "לא להיראות כמו מפסידנית" לדבריה. "אמרתי לו שכבר קיימתי יחסי מין, אבל אז הוא שאל אותי עם מי. אז נתתי לו שם של מישהו שהכרתי, למרות שמעולם לא שכבתי איתו". מה שמיילי לא חשבה הוא שהגבר ההוא שעליו דיברה יתחתן בעתיד עם ידידה של המסוורת', כך שסמוך לתקופת האירוע, כאשר סיירוס כבר הייתה עם בן הזוג הלוהט שלה כשבע שנים, נאלצה לספר לו את האמת.

"דיברנו על זה והוא שאל אותי 'וואו, ידידה שלי מתחתנת עם מישהו ששכבת איתו?', אז בגיל 24 נאלצתי להודות ששיקרתי כשהייתי בת 16. זה היה שקר ששמרתי במשך עשור שלם", גילתה סיירוס, שמאז לא רק חוותה פרידה מלוכלכת מהמסוורת', אלא גם בילתה גם עם גברים וגם עם נשים בקטע מיני ורומנטי - כשלא מזמן נפרדה מבן הזוג שלה בשנה האחרונה, קודי סימפסון. כל עוד היא פתוחה וכנה עם עצמה כיום.


וואלה! סלבס בתולה באוזן.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'. GettyImages
פעם, כשהיו צעירים ושובבים. סיירוס והמסוורת'/GettyImages
מייל סיירוס לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי הווידאו של MTV, לוס אנג'לס, אוגוסט 2015. GettyImages
ילדה רעה. מיילי/GettyImages
ליאם המסוורת'. ספלאש
כבר התאושש ממערכת היחסים? המסוורת'/ספלאש
מיילי סיירוס על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
מאז, או-הו. מיילי סיירוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully