וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס וליאם המסוורת' לוהטים מתמיד על הגלשן

20.5.2020 / 11:06

צמד האחים הכי לוהט של הוליווד לקח הפסקה מעיר המלאכים וחזר לאוסטרליה - שם הם עלו על הבגדים האהובים עליהם ויצאו אל הים לתפוס קצת גלים עם הגלשנים והחברה החדשה של ליאם. וואלה! סלבס עולה על הגל

ליאם המסוורת'. ספלאש
אני אחי והחברה שלי. ליאם, כריס וגבריאל/ספלאש

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שהאחים ליאם וכריס המסוורת' צריכים לזכות בתואר "האחים הכי לוהטים של הוליווד", הרי שתמונות הפפראצי של השניים גם בתקופה הקשה הזו - שוברות את האינטרנט ומוכיחות שוב ושוב שמדובר בצמד האחים שיכולים לבלבל כל בחורה. אפילו את מיילי סיירוס שהפסידה את גבר החלומות שכבר נתפס על ידי דוגמנית אחרת.

ליאם המסוורת'. ספלאש
מי יותר חתיך? ליאם/ספלאש

כריס וליאם החליטו לעזוב את ההרים של הוליווד ולחזור לגלים של אוסטרליה - שם הם גדלו ולמדו את כל התרגילים שיגרמו לכולכם להרטיב, כך שבמקום לבלות את הזמן שלהם ברביצה מול הספה וצפייה בבינג'ים של נטפליקס, הם יצאו לעשות קצת ספורט. ולא, ספורט באוסטרליה זה לא ריצה על ההליכון אלא גלישה בלב ים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאם המסוורת'. ספלאש
מוכנים לתפוס גלים?/ספלאש

השניים לקחו את החברה החדשה של כריס (כן מיילי, יש לו מישהי חדשה ולוהטת) ואת צמד הגלשנים שלהם ונסעו לאחד החופים היותר יפים בעולם - ביירון מיי - שם הראו לצלמי הפפראצי ולשאר המבקרים שהם לא רק פנים יפות שיודעות לשנן שורות ולעשות פוזות למצלמות. היה לוהט.

כשוואלה! סלבס רוצה לעשות גלים, היא פשוט מתפשטת.

ליאם המסוורת'. ספלאש
מי עושה את זה טוב יותר?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully