וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של מיילי סיירוס גילה שהיא מתגרשת ממנו - באינסטגרם!

וואלה! סלבס

16.9.2019 / 15:01

מתברר שהיה עוד אדם אחד שהופתע כמו כל העולם מכך שכמה חודשים אחרי החתונה - מיילי סיירוס החליטה להתגרש מבעלה האוסטרלי החתיך: בן הזוג ליאם המסוורת', ששמע על החדשות ממש כמו כולכם, ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס שוקינג

מיילי סיירוס ליאם המסוורת'. GettyImages
מאמי, תייגתי אותך בפוסט. מיילי סיירוס וליאם המסוורת'/GettyImages

ברוב המקרים, פרידה רומנטית היא לא עניין קל לאף אחד מהצדדים, אבל כשמדובר בצמד אנשים מפורסמים שמכבסים את הכביסה המלוכלכת שלהם לעיניי העולם? הכל מורכב הרבה יותר. בטח כשמיליוני אנשים ברחבי העולם גילו שממש חודשים ספורים אחרי שאמרה "איי דו", מיילי סיירוס ובעלה האוסטרלי, השחקן ליאם המסוורת', החליטו לפרק את החבילה.

נדהמתם, בכיתם, ביקשתם לקרוא כל מילה בקשר לפרידה? אז זהו, שמתברר שהיה גבר אחד שהופתע לפחות כמוכם לגלות על החדשות, בין אם באתרי הרכילות או ברשתות החברתיות השונות. למרבה הצער, מדובר בהמסוורת' עצמו, שעל פי הדיווחים החדשים, גילה על הגירושים ברשת!

מיילי סיירוס. GettyImages
אקטיבית. מיילי/GettyImages
ליאם המסוורת. Theo Wargo, GettyImages
פאסיבי. המסוורת'/GettyImages, Theo Wargo

רכלו על הפרידה המלוכלכת באינסטגרם

כחודש אחרי שנודע על הפרידה, הוליווד נסערת מפרטים חדשים על הגירושים שהופכים לסכסוך מתוקשר של ממש: היום (ב'), מתברר שהמסוורת' בן ה-29, ששהה במולדתו אוסטרליה כשהחדשות הגיעו לתקשורת, הבין שמיילי החליטה לזרוק אותו אחרי שראה פוסט באינסטגרם. "הוא מאוד הופתע לגלות על ההחלטה שלה מבלי שעדכנה אותו על כך אישית, אפילו נדהם ולא הבין", גילו מקורבים לשחקן, שבילו איתו בימים שאחרי.

עוד בוואלה!

מיילי סיירוס והחברה קונים מתנה ביזארית לאקס

לכתבה המלאה

בהודעה רשמית שדובר של סיירוס פרסם מטעם בני הזוג לשעבר בחודש אוגוסט, נאמר ש"ההחלטה הייתה משותפת. השניים השתנו כבני זוג וכאנשים עצמאיים, כך שהחליטו שהפרידה היא מה שהכי טוב עבורם, בזמן שהם מתמקדים בעצמם ובקריירה". עם זאת, מצדו של הבעל הזנוח (שראה שעות אחר כך תמונות של מיילי בת ה-26 עם אהובתה החדשה, קייטלין קרטר), מגלים שהיה שבור וכל כך בהלם, עד שלא יכול היה לשחרר שום הצהרה מטעמו, למשך ימים שלמים אחרי שנודע על הפרידה.

מיילי סיירוס, קייטלין קרטר. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה חדשה? יש. מיילי והחברה החדשה שלה, קייטלין קרטר/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שההחלטה שלה לשחרר הודעה דרמטית על גירושים אולי לא נעשתה בשיתוף פעולה עם מי שהיה אהובה במשך עשור, פחות או יותר, מקורבים לסיירוס מבהירים שמערכת היחסים בין השניים צלעה ודעכה בחודשים שלפני החלטתה לשים להכל סוף ברור. בהמשך, אם תהיתם, המסוורת' הוא זה שהגיש את הבקשה הרשמית שלו לגירושים.


גם וואלה! סלבס תשחרר הצהרה דרמטית לגבי התכנון שלה לארוחת הערב הבאה באינסטגרם.

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
פעם, כשעוד חייכו יחד/GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
אז זהו, שלא. מיילי סיירוס וליאם המסוורת'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully