וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ומתלכלך: "מיילי סיירוס בגדה, ליאם המסוורת' השתמש בסמים"

וואלה! סלבס

15.8.2019 / 12:11

חשבתם שלמרות ההודעה המסודרת על הפרדת הכוחות בין מיילי סיירס לבעלה, ליאם המסוורת', הלכלוך לא יצוץ? אז זהו, שכעת קרוביו של האוסטרלי מאשימים את הזמרת, בעוד שמטעמה טוענים שתחביבים מפוקפקים שלו גרמו לפירוק הנישואים. וואלה! סלבס דו קרב

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
זה הופך למלוכלך. מיילי סיירוס וליאם המסוורת' GettyImages)/GettyImages

הפרידה בין מיילי סיירוס לבעלה בשמונת החודשים האחרונים (ובן הזוג שלה במשך עשור, פחות או יותר), ליאם המסוורת', הותירה אתכם מבולבלים וסקרנים? כי תחילה, נדמה היה שהשניים האלה רוצים להשאיר את העניינים שבינו לבינה פרטיים ככל שניתן, אבל כמה ימים אחר כך? הלכלוך מתחיל לצוץ בפומבי.

בעוד שהיא נתפסה מבלה עם קייטלין קרטר הענוגה שממש לא מזכירה את השחקן האוסטרלי, שבכלל מעדיף לבלות במולדתו כמה שיותר רחוק מהפופסטאר - גורמים מטעמם של השניים דואגים להדליף שלל שמועות וטענות של מיילי עם ליאם, שמדבר עליה וחוזר חלילה, מה שמאיר גם אותו וגם אותה באור שלילי. ככה זה כשבגידות, סמים ואלכוהול מעורבים בסיפורים.

רכלו על הפרידה המלוכלכת של ליאם המסוורת' ומיילי סיירוס באינסטגרם

מיילי סיירוס. GettyImages
בוגדנית? סיירוס/GettyImages
ליאם המסוורת. Theo Wargo, GettyImages
מסומם? המסוורת'/GettyImages, Theo Wargo

הצד שלה: גורמים מטעמה של מיילי טוענים בכל תוקף שהיא זו שניסתה להציל את חיי הנישואים, שהחלו רק בחודש דצמבר 2018, כשדרשה ממנו ללכת לטיפול זוגי וניסתה לגשר על הפערים בינם. עם זאת, מה ששבר את הכלים, הייתה העובדה שליאם לא רק צרך אלכוהול בכמויות מופרזות, אלא על פי הטענות גם השתמש בכמויות גדולות של הסמים החביבים עליו, מה שהרחיק את הגברת (שנגמלה מסמים בעצמה) ממנו.

עוד בוואלה!

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את מיילי סיירוס

לכתבה המלאה

הצד שלו: כשאנשים בסביבתו של המסוורת' שמעו את הטענות על שימוש באלכוהול וסמים, הם השתגעו, ולו רק בגלל שלדבריהם הן מופרכות ונועדו להסוות את הסיבה האמיתית שבגללה השניים האלה מתגרשים - סיירוס, לטענתם, לא הייתה נאמנה ובגדה בו, לצד ההתנהגות ה"בלתי נסבלת" שלה בפומבי. ליאם, לדבריהם, הופתע לראות את אשתו בנפרד עם בחורה אחרת, למרות שאנשיה של מיילי מספרים שהפרידה נעשתה כבר לפני זמן רב.

לפני ימים ספורים, המסוורת' בן ה-29, פרסם ברשת פוסט אישי על הפרידה, בה כתב שהוא "מאחל לה אך ורק בריאות ואושר בהמשך הדרך". לדבריו של האוסטרלי החתיך, הפרידה שלהם היא דבר פרטי "ולא נתתי תגובה, כמו שלא אתייחס בעתיד לפניות התקשורת. כל הציטוטים המדווחים המיוחסים לי הם שקריים, שלום ואהבה".


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מעוד זוג תחתונים מלוכלך שהיה קרוע מדי כדי ללבוש. חבל.

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
פעם כשעוד חייכו יחד. ליאם המסוורת' עם מיילי סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
"מאחל לה רק בריאות ואושר"/GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
אין לדעת כמה זמן השניים כבר לא יחד/GettyImages
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
הפתיעה אותו עם המאהבת? ליאם המסוורת' עם מיילי סיירוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully