וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס והחברה קונים מתנה ביזארית לאקס

22.8.2019 / 11:34

בזמן שבעלה מגיש את מסמכי הגירושים, הזמרת המטורללת מחליטה לפנק את האקס של בת הזוג שלה במתנה מיוחדת וקצת מוזרה לרגל יום ההולדת שלו. מצליחים לעקוב? וואלה! סלבס מעושנת

מיילי סיירוס/צילום מסך

אם תשאלו את וואלה! סלבס, יבוא יום ועוד יכתבו טלנובלה סוחטת דמעות מסיפור האהבה המטורף של מיילי סיירוס וליאם המסוורת' - עד אז, תאלצו להסתפק במציאות הלא פחות מטורפת של הזמרת המטורללת, הבעל המחרפן והחברה המשגעת. אה כן, וגם של האקס של החברה שהוא במקרה (או שלא) שייך למשפחה שגם ידועה באי היציבות הנפשית שלה, הלא היא משפחת קרדשיאן-ג'נר.

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
לא נפרדו כידידים. ליאם ומיילי/GettyImages

שבוע אחרי שהודיעו לעולם שהם נפרדים ועתידים להתגרש ורגע אחרי שסיירוס צולמה מתחרמנת על סיפון יאכטה עם החברה החדשה, קייטלין קרטר, עכשיו יש התפתחות חדשה בפרשהנ כי אתמול (ד') המסוורת' הגיש לבית המשפט את מסמכי הגירושים וביקש להיפרד סופית מהאישה שליוותה אותו בשנים האחרונות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
הגיש מסמכי גירושים/GettyImages

אם חשבתם שסיירוס ישבה בבית ובכתה, שכחתם עם מי יש לכם עסק כי ממש באותם רגעים העלה ברודי ג'נר שהוא האקס של קרטר שהיא החברה החדשה של מיילי סטורי לאינסטגרם בו הוא פותח את המתנה שקיבל מזוג הלסביות החדש שכובש את הביצה העולמית. ומה במתנה? הפלא ופלא גוש ענק של מריחואנה, כמה ענק? כזה שיעלה לכם רק 1479 דולרים. אגב, אתם יכולים לצאת מההלם כי בלוס אנג'לס הדבר נחשב לחוקי.
וואלה! סלבס קנתה לאקס שלה בקבוק ענק של ציאניד.

מיילי סיירוס. מערכת וואלה! NEWS
מפרגנות לאקס/מערכת וואלה! NEWS
ברודי ג'נר, קייטלין קרטר. GettyImages
סיימו יפה את היחסים. קייטלין וברודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully