וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנות, שכנות: קלואי קרדשיאן וקריס ג'נר לא יכולות אחת בלי השנייה

3.11.2020 / 0:16

האמא המפורסמת ובתה ההורסת כנראה לא ממש יכולות לחיות האחת בלי השנייה קרובה מאוד, אז הן החליטו לעבור לגור בבית אחד שחולק לשניים. מה? כן, מה שאתם שומעים - קריס ג'נר וקלואי קרדשיאן יחלקו את אותו שטח האדמה. וואלה! סלבס קריפית

קלואי קרדשיאן חוגגת את יום הולדתה ה-36 (אינסטגרם)

אם יש משהו שאי אפשר לקחת מבנות משפחת קרדשיאן היא האהבה האבסולוטית שיש להן האחת כלפי השנייה, יש שיקראו לזה אהבה ויש שיקראו לזה אובססיה, מה שבטוח זה שהאייטם הבא יגרום לכם להרגיש קצת מוזר בכל הנוגע ליחסים של בת ואם, אחרי הכל - יש גבול לכמה שבנות משפחה אחת יכולות לבלות האחת במחיצת השנייה, אפילו כשאותו דם זורק בעורקיהן, לא?

קלואי קרדשיאן, קריס ג'נר. GettyImages
אובססיביות. קלואי קרדשיאן וקריס ג'נר/GettyImages

רכלנים מעבר לים מדווחים כי קלואי קרדשיאן ואמה, קריס ג'נר, הבינו שהן פשוט לא יכולות האחת בלי השנייה אז הן החליטו לרכוש בתים צמודים. כמה צמודים? כל כך צמודים, שפעם שתי הווילות היו אחוזה אחת. כן, נראה שלאחרונה, יזם רכש את השטח, שבעבר אף שימש כביתה של בריטני ספירס, הרס את המבנה ובנה שתי וילות מפוארות בשכונה האהובה על משפחת הריאליטי, כך שקריס וקלואי רכשו את שני הבתים עוד לפני שבכלל פורסמו בשוק הנדל"ן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קלואי קרדשיאן, קריס ג'נר. GettyImages
לא יכולות האחת בלי השנייה/GettyImages

על פי הפרסומים, כל אחת מהבנות שילמה על הבית שלה למעלה מעשרה מיליון דולרים ומאחר והבתים לא פורסמו למכירה - אין יותר מדי פרטים עליהם. עם זאת, ידוע שבאחד הבתים יש מגרש חנייה ל-8 מכוניות, אולם קולנוע, מכון כושר, לאונג', בית אורחים ובריכה עם ספא.

מקורות יודעי דבר מספרים כי קלואי תעבור לבית החדש ביחד עם בן הזוג החדש-ישן, טריסטן תומפסון, זאת לאחר שכל אחד מהם ימכור את הבית שבו הוא גר עד כה.


וואלה! סלבס רצתה לעבור לגור עם אמא שלה אבל לא היה מספיק מקום בחדר הזבל של הבניין.

קלואי קרדשיאן, קריס ג'נר. GettyImages
חולקות שטח. קריס וקלואי קרדשיאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully