וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב המשפחה חשף: קלואי קרדשיאן חזרה לאקס הבוגדני באופן רשמי?

30.8.2020 / 14:05

מצד אחד, גיסה לשעבר של האחות הנבגדת במשפחת קרדשיאן פרסם תגובה שכלל מידע שחשף שקלואי קרדשיאן הכי מאוהבת בבן הזוג לשעבר, הכדורסלן טריסטן תומפסון. מצד שני, היא עצמה רומזת על שברון לב שעברה בגלל אבי בתה. אז מה בדיוק קורה שם? וואלה! סלבס זה מסובך

קלואי קרדשיאן חוגגת את יום הולדתה ה-36 (אינסטגרם)

עונה חדשה לריאליטי של משפחת קרדשיאן, מה שאומר גם שערוריות וכותרות חדשות? נו באמת, כאילו 2020 לא היה מסובכת גם ככה, כעת נדמה שהתחזיות הגשימו את עצמן - והאחות הנבגדת במשפחה, קלואי קרדשיאן, אכן עשתה קאמבק לבן הזוג הבוגדני שלה ואבי בתה, הכדורסלן טריסטן תומפסון. עם זאת, היא לא בדיוק שומרת על זכות השתיקה בנושא, אלא מפרסמת מסרים שמעידים על ההיפך. מה המסקנה? איטס קומפליקטייד.

רכלו על היחסים של קלואי קרדשיאן באינסטגרם

קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזאת. קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון ובתם טרו/צילום מסך, אינסטגרם

קלואי בת ה-36 ותומפסון, כוכב ה-NBA בן ה-29, גידלו בתקופה האחרונה את בתם טרו תומפסון בת השניים - כשהם חיים באותו הבית בלוס אנגל'ס, בעיקר בגלל מגבלות הקורונה והבידוד החברתי. הכל, פחות או יותר כשנה אחרי שהשתובב עם החברה הכי טובה של אחותה הצעירה, קיילי ג'נר, בסקנדל שזעזע את הוליווד אפילו יותר מהבגידה המתועדת הראשונה שלו בקרדשיאן, ימים ספורים לפני לידת בתם.

לפי השמועות, השניים מאוד התקרבו כששיחקו ב"משפחה" יחד עם הילדה, כך שלצהובונים הגיעו לא רק רכלנים שטענו שהשניים הכי מאוהבים, אלא שממש התארסו והם בדרך לחתונה רשמית. אבל את החותם הסופי העניק החבר הקרוב סקוט דיסיק (כוכב הריאליטי המשפחתי וגיסה לשעבר של קלואי, מי שהיה בן הזוג המוכר של אחותה הגדולה, קורטני קרדשיאן) - כשהגיב על תמונות הביקיני הלוהטת שפרסמה ברשתות החברתיות בסוף השבוע, ש"טריסטן בחור בר מזל", הערה שמיהר למחוק כשקלט מה עשה ומה חשף בפני המעריצים ברשת. אופס.

עוד בוואלה!

בטוב טעם: קורטני קרדשיאן צולמה בשעת מעשה בשירותים!

לכתבה המלאה

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מילף. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם
סקוט דיסיק. GettyImages
פה גדול. סקוט דיסיק/GettyImages

אבל רגע, זה לא הכל, כי למרות השמחה והששון בקרב חובבי משפחת הריאליטי-טראש, לא בטוח שבאמת מדובר באיחוד לבבות עם האקס הבוגדני. קלואי, פרסמה מלבד תמונה מרגשת גם כמה סטוריז עם משפטי העצמה על אושר ואומללות, כך שגרמה לעולם לחשוב שאולי באמת היה קאמבק, אבל הוא נגמר בשברון לב נוסף. "אף פעם אל תרגישי רע בגלל שקיבלת החלטה לגבי החיים שלך שמרגיזים אנשים אחרים. את לא אחראית לאושר שלהם. את אחראית לאושר שלך", נכתב במסר שדומה מאוד לאלה שפרסמה בתקופה שבה גילתה עם הבגידה של הכדורסלן. "מי שרוצה שתחייה בסבל בגלל אושרו, לא אמור להיות בחיים שלך מלכתחילה".

במסר אחר שפרסמה, נכתב בציטוט ש "יום אחד, בין אם תהייה בגיל 14, 28 או 65, תיתקל במישהו שיבעיר בך אש שלא תוכל לכבות. עם זאת, האמת העצובה והנוראה ביותר שתגלה אי פעם - היא שלא תמיד איתם אנו מבלים את חיינו". אז קרדשיאן שמחה או עצובה? מי יודע, קשה לעקוב.


וואלה! סלבס שבורת לב שעוד לא התחילו למכור קרמבו במכולת. נו, אפשר להקדם עם העונות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully