וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון שוב בגד בקלואי. בוולנטיינ'ס דיי!

18.2.2019 / 12:44

שחקן הכדורסל כנראה לא מסתפק באהבה הגדולה שיש לכוכבת הטראש להעניק לו, כך שאת יום האהבה הבינלאומי - הוא החליט לבלות בזרועותיהן של נשים שהן ממש לא קלואי. וואלה! סלבס עץ עקום

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מה קורה שם? קלואי וטריסטן/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שאת הוולנטיינ'ס דיי האחרון קלואי קרדשיאן לא תשכח לעולם, ולא בגלל המתנה היפה שקיבלה או הבילוי הרומנטי אליו לקח אותה בן הזוג שלה. לא, את חג האהבה הזה היא לא תשכח כי זה היום בו היא גילתה שטריסטן תומפסון בגד בה, ולא סתם - כי אם לעיני כל העולם ואשתו בזמן שפלירטט עם נשים אחרות במסעדה הוליוודית.

קלואי קרדשיאן. אתר רשמי
עץ עקום/אתר רשמי

אם גם אתם שמעתם על הפרידה המתוקשרת של אחד הזוגות הכי מתישים בתעשייה העולמית, עכשיו הגיע הזמן שתדעו מה הסיבה האמיתית לכך, כי על פי מקורות יודעי דבר מעבר לים - השחקן המפורסם בילה את חג האהבה האחרון בחברת נשים שלא ממש מזכירות את אהובתו ואם בתו ונראה "מפלרטט ומתחיל עם בנות אחרות", כך על פי עדי ראייה במקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

אבל זה לא האירוע היחיד, כי רגע לפני שטס ללוס אנג'לס - שם היה אמור לבלות בחיק בת זוגו ובתם - נצפה אותו תומפסון בבר בקליבלנד, אליו הוברח מהדלת האחורית הישר לחדר פרטי שנמצא בקומה העליונה, כך שלאחר מספר דקות עלו אל אותו החדר גם כמה בנות שדאגו לעשות לו קצת "גוד טיים".
אומרים שעץ עקום לא מתיישר? אולי הגברת קרדשיאן הייתה צריכה להבין את זה לאחר ששחקן הכדורסל תועד במצלמות האבטחה של מועדון לילה בוושינגטון כשהוא בוגד בה בזמן שזו הייתה בהריון עם בתם הבכורה אך החליטה לתת סיכוי נוסף לאהבה, עכשיו היא יודעת שזה לא כל כך הצליחה לה.

וואלה! סלבס מחבקת עצים עקומים כל הזמן, אומרים שזה מגדיל את החזה.

קלואי קרדשיאן. אתר רשמי
ככה נראית אהבה?/אתר רשמי
קלואי קרדשיאן. וואלה! מזל טוב
כבר לא/וואלה! מזל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully