וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום, עוד תמונה של קרדשיאן בעירום

וואלה! סלבס

25.9.2019 / 11:00

מה עושות חברות משפחת הריאליטי-טראש כשהן רוצות למשוך מעט תשומת לב? מפתיעות ב(עוד) תמונת עירום חושנית, שלא משאירה מקום לדמיון. זה בדיוק מה שקרה עם קלואי קרדשיאן, שבסך הכל הייתה נחמדה ורצתה לסייע לאחותה. וואלה! סלבס פין-אפ

קלואי קרדשיאן. ספלאש
תופעה מתפשטת. קלואי קרדשיאן/ספלאש

האם תמונת עירום של בנות משפחת קרדשיאן עדיין מרגשת, מטשטשת, מחדשת לכם משהו? חברות משפחת הריאליטי-טראש, שמצטלמות בעירום פחות או יותר מאז התקופה שבה קלטת הסקס הלוהטת של קים קרדשיאן הופצה ברחבי העולם והזניקה את הקריירה של כל אחד ואחד מבני המשפחה הטלוויזיונית, מפלרטטות עם המעריצים, השונאים והסקרנים בעירום פעם בכמה שבועות.

והשבוע, זה כנראה היה תורה של האחות הנבגדת, המאמא קלואי קרדשיאן, שהשוויצה בקימורים שלה בלי בגדים על גופה - כשרק סדין לבן וקטן מסתיר את מה שחייבים. בטוב טעם.

רכלו על קלואי קרדשיאן בעירום באינסטגרם

נכון שזו לא הפעם הראשונה שבה קלואי בת ה-35, זו שמעודדת דימוי גוף בריא וחיים ספורטיביים גם בתכנית מהפכים על המסך, מתועדת בלי בגדים לגופה. עם זאת, את ההתערטלות האחרונה מול הפלאשים הקדישה עבור אתר האינטרנט של אחותה הגדולה, קורטני קרדשיאן, כולל כל הקידומים ברשתות החברתיות שבהן תוכלו לרייר על הישבן המפורסם החשוף שלה.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן נשאלה מי האחות המועדפת עליה - וזה מה שענתה

לכתבה המלאה

הסיבה: קלואי הכינה אסוף שירים לנשים שעברו חוויה עם גברים בוגדניים ומרושעים, שפורסם באתר הלייף סטייל לצד התמונה המפתה. למה קלו-קלו מתכוונת? תאכל את הלב, טריסטן תומפסון, אם בתה טרו - שנתפס יותר מפעם אחת כשהוא לא נאמן לה. אבל את כל השלכות הדרמה הזאת כבר תוכלו לראות בסדרה המשפחתית הלעוסה שלהן.


וואלה! סלבס מצטלמת בעירום כל הזמן, אבל אף אחד לא רוצה לראות.

קלואי קרדשיאן באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
טריסטן, תאכל ת'לב! קלואי/צילום מסך, אינסטגרם
קורטני קרדשיאן. צילום מסך
זו ששכנעה אותה להוריד הכל. האחות הגדולה, קורטני קרדשיאן/צילום מסך
משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט". אינסטגרם, צילום מסך
לא ביישניות. האחיות קרדשיאן-ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully