וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן נשאלה מי האחות המועדפת עליה - וזה מה שענתה

28.8.2019 / 11:40

בחירתה של קרדשיאן? מי ידע שהאחות המפורסמת ביותר במשפחת הריאליטי-טראש בכלל תוכל לענות על השאלה הכי חצופה, כנראה, בנוגע לקרובות הדם המוכרות שלה. רמז: קורטני או קיילי ג'נר בטח לא יאהבו לשמוע מה קים חושבת. וואלה! סלבס הימור

משפחת קרדשיאן בתחפושות "ויקטוריה'ס סיקרט"/אינסטגרם

החיים הם רצף של בחירות, לטוב ולרע? תשאלו את קים קרדשיאן שבחרה לצלם את קלטת הסקס הידועה לשמצה שחשפה אותה ברחבי העולם (תרתי משמע) - אך לא בדיוק רצתה להפיץ אותה. בחרה להינשא בפאר והדר לכדורסלן כריס האמפריז, אבל התגרשה ממנו אחרי 72 ימים בלבד. בחרה להצטלם בעירום מלא לשער מגזין, אבל לא הבינה שבאמת תצור מושג חדש, "לשבור את האינטרנט".

חשבתם שהריאליטי סטאר בת ה-38 תלמד, תחכים ותבין בפרק הזמן שבו היא איי-ליסט בתעשיית הבידור הגלובלית שלפעמים עדיף להיות דיפלומטית? אז זהו, שכאשר זה מגיע לחיבור שלה עם בעלה, הראפר קניה ווסט, גם היא לא שולטת בלשונה. כך שכאשר ראיין אותה והעז לגרום לה לבחור מי האחות המועדפת עליה במשפחת הטראש הסופר מפורסמת, היא באמת נתנה לו תשובה מנומקת... שלא בטוח שהאחיות יאהבו לשמוע.

רכלו על הבחירה של קים באינסטגרם

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
מאלץ אותה לבחור גם בין הילדים? קים קרדשיאן עם קניה ווסט/splash
קיילי ג'נר, קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אחיות או לא היות! קורטני, קנדל, קיילי וקים משתובבות/צילום מסך, אינסטגרם

ווסט, ערך לאחרונה ראיון עם אשתו שנבחרה להיות הכוכבת על שער גיליון ספטמבר של "ווג ערבייה", מעמד שעבורו לא רק הצטלמה בשלל פוזות בלב מדבר - אלא גם פתחה את הפה. "זה משתנה, כמו שכל מיני קשרים מתהדקים ונעלמים לאורך השנים", ענתה על השאלה השערורייתית, "אני חושבת שהשנה הקשר הכי חזק שלי היה עם קלואי (קרדשיאן). ברור שאני גם קרובה לקנדל וקיילי (ג'נר), אבל ביליתי כל כך הרבה זמן על כדור הארץ עם קורטני וקלואי, 16 או 17 שנים יותר איתן".

עוד בוואלה!

לקים קרדשיאן יש שש אצבעות והמעריצים בהלם!

לכתבה המלאה

קימי, הסבירה שלה, לאחותה הגדולה וזו שנולדה ממש אחריה, יש היסטוריה ארוכה יחד ויותר חברים משותפים מאשר עם אחיותיה הקטנות. "קורטני ואני תמיד נהיה קרובות, אבל השנה אני וקלואי מאוד התחברנו". זאת, כנראה בגלל השנה המטלטלת שעברה על אחותה, שנפרדה מבן הזוג הבוגדני טריסטן תומפסון.

אם תהיתם, לפני שנה, מיס קרדשיאן מנתה בראיון גם מה היא פחות אוהבת בכל אחד מאחיה, כך שהיא חושבת שקלואי רגישה מדי, קורטני עקשנית יתר על המידה, קנדל חרדתית בעוד שקיילי חושבת תמיד שהיא יודעת יותר מכולם. גם על אחיה, רוב קרדשיאן היא פתחה, כשסיפרה שהיא סובלת באופן קבוע ממצבי הרוח המשתנים שלו.


וואלה! סלבס לא צריכה לבחור, היא אוכלת שתי אורוחות צהריים שונות מדי יום.

קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
בן זוג בוגדני וחיבור עם קימי. קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון והבייבי טרו/צילום מסך, אינסטגרם
משפחת קרדשיאן. יח"צ,
אחיות או לא להיות. הקרדשיאנ'ז/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully