וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, שקרים ואקסטזי: אתם מאמינים לקים קרדשיאן או לאקס?

וואלה! סלבס

30.11.2018 / 1:10

מצד אחד, מלכת הריאליטי סיפרה שהייתה בהיי כשצילמה את סקט הסקס המפורסם עם החבר לשעבר. מנגד, הראפר שתקע אותה טוען שהיא לא דוברת אמת. וואלה! סלבס רוצה שתכריעו מי לדעתכם יותר אמין, קים קרדשיאן או ריי ג'יי? בחרו

קלטת הסקס של קים קרדשיאן, ריי ג'יי. צילום מסך, צילום מסך
תניחו לקלטת ההיא! קים קרדשיאן וריי ג'יי/צילום מסך, צילום מסך

הייתכן שמלכת הריאליטי-טראש, אחת הנשים הנערצות בעולם והגברת הבוטילישסית ביותר על הגלובוס, קים קרדשיאן, נתפסה השבוע בשקר גס? אם תשאלו את אחד האקסים שלה, הראפר ריי ג'יי - שהתפרסם בעיקר כמי שכיכב איתה בקלטת הסקס הלוהטת שהפכה אותה לכוכבת הוליוודית לפני 15 שנים - מדובר בגברת שאת האמת לא דוברת. אאוץ'.

הכל התחיל כשקים סיפרה מול מצלמות הריאליטי שהייתה תחת השפעת סם האקסטזי כשצילמה את עצמה מקיימת יחסי מין עם האקס, אי שם בשנת 2003, במה שהפך לתיעוד ש"דלף" לרשת וייצר להיט שהפך את המשפחה כולה למפורסמת. בתגובה, ריי ג'יי לא רק טען שמדובר בסיפור מצוץ מהאצבע אלא שבכלל לא צרכו סמים שאינם חשיש באותה תקופה. אבל למה שקים תשקר?

רכלו על קלטת הסקס של קים קרדשיאן באינסטוש

כעת, אחרי שהרוחות נרגעו, וואלה! סלבס מבקשת שתסייעו לה להכריע בהתלבטות שיש לה מאז ששמעה על הטענות: למי אתם יותר מאמינים, לקים קרדשיאן או לריי ג'יי? האם נדמה לכם שקימי הייתה מסוממת כשנכנסה למיטה עם המצלמה או שריי בעצם צודק וקרדשיאן היא סתם שקרנית מטנפת. נו, הצביעו והכריעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשתה את הקריירה שלה? קרדשיאן בתיעוד המיני/מערכת וואלה!, צילום מסך
קלטת הסקס של קים קרדשיאן וריי ג'יי. צילום מסך
נו, מישהו מהם דובר אמת. ריי ג'יי וקים קרדשיאן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully