וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מודה: "הייתי על סמים קשים כשצילמתי את קלטת הסקס"

26.11.2018 / 13:46

כשחשבתם שאתם כבר יודעים הכל על מלכת הריאליטי-טראש, סמכו על קרדשיאן שתדע לחשוף את הפרט החסר מעברה: מתברר שקים לא רק נהנתה מכימיקלים אסורים, אלא שצרכה סמים כשהתחתנה וכשצילמה את קלטת הסקס שגרמה לעולם להתעניין בה. וואלה! סלבס נרקוטית

קים קרדשיאן שובבה (אינסטגרם)

תאהבו אותה או תשנאו אותה, מתברר שאי אפשר להישאר אדישים למעלליה של קים קרדשיאן. כבר ראיתם אותה עם ובלי בגדים, בחנתם את היחסים שלה עם בני משפחתה והילדים שלה על המסך מחוצה לו, ביקרתם אותה וקניתם את המוצרים שהיא מוכרת ויש כאלה שאפילו הציצו למה שהיום מוכר כ"קלטת הסקס של קימי" - כך שנדמה שלגברת הראשונה של עולם הריאליטי-טראש כבר אין עוד המון לחדש לעולם.

רק שאז, סיפרה מול מצלמות הריאליטי משפחתי שלה על החוויות שלה עם סמים, קשים בהחלט, בשנות ה-20 לחייה וגרמה לתדהמה גם בקרב המעריצים האדוקים ביותר. ככה זה כשאת מדברת בגלוי על העובדה שצרכת אקסטזי וקיבלת שלל החלטות שגויות, או שלפחות כך היא רואה אותן ממרומי גיל 38. הכי שוקינג.


רכלו על החשיפה של קים קרדשיאן באינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה רעה. קים קרדשיאן עם ריי ג'יי בקלטת הסקס ההיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק של הריאליטי המשפחתי שלח ערוץ !E, שהציב אותה בטופ רשימת הסלבריטאים של העולם, קימי תועדה כשהיא משחזרת בפני אחותה קנדל ג'נר וגיסה (לשעבר) סקוט דיסיק את ההתנסויות שלה עם סמים בעשור הקודם לחייה. בין השאר, גילתה שכאשר הייתה בגיל 20 נטלה אקסטזי והחליטה לברוח ולהתחתן עם מי שהיה אז בן הזוג שלה, המפיק המוזיקלי דיימון תומאס. שלוש שנים אחר כך, כשלדבריה החליטה להתנסות עם הסם שוב, צילמה את קלטת הסקס המפורסמת, עם הבויפרנד דאז, הראפר ריי ג'יי.

"כשעשיתי את זה שוב, צילמתי סרטון סקס... כולם יודעים את זה", הסבירה לדיסיק הנדהם כשהיא כנראה מדברת על בני משפחתה וחבריה הקרובים, "רואים שהלסת שלי פשוט רועדת במשך כל זמן הצילומים", הודתה בזמן שחשפה את אחד הפרטים היחידים מהעבר שאותם המעריצים כנראה עדיין לא יודעים.

עוד באותו נושא

ריי ג'יי חושף את סודות הסקס של האקסית קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. צילום מסך
לא חוששת מחשיפה. קימי בתמונה אופיינית/צילום מסך

בעוד שהתגובות של אוהדיה היו די תומכות ("וואו, הגילוי של קים הוא גדול, תודה שאת כל כך שקופה עם העולם כל הזמן", צייץ אחד מהם בטוויטר), היו כאלה שנדהמו מהחשיפה ולא חששו להעביר על מלכת הריאליטי ביקורת. "קים פתחה את הרגליים שלה בזמן שהייתה מסוממת. מגעילה", כתב אחד מהם, בעוד שאחר ציין בציניות ש"היא השפעה כל כך טובה על בנות. ליידיז, תלמדו, ככה אתן הופכות לדמות להערצה", לצד אימוג'י מקיא.


וואלה! סלבס לא מעודד שימוש בסמים. צריכה מוגברת של סוכר, לעומת זאת, היא דבר אחר לגמרי.

קים קרדשיאן. GettyImages
הלם? קרדשיאן בפוזה אופיינית/GettyImages
קים קרדשיאן. צילום מסך
מחיר התהילה/צילום מסך
קים קרדשיאן. Interview, צילום מסך
לא בחורה ביישנית. קים/צילום מסך, Interview
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בעלך קניה ווסט יודע שסמים זה רע?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, העיקר שהכל מאחוריך. קים קרדשיאן במיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully